Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det hadde jo vært helt konge å få prøve/kjøpe dem :) Skal du ut til Revebanen i dag?

Skrevet

Nei skal ikke til revebanen desverre. Men vi jobber nesten rett ved siden av hverandre hvis det stemmer at du jobber på hellestø? Kan ta det etter jobb en dag?

Skrevet

Jeg har originale M3-speil til salgs - de kommer fra en '05 M3 CS og er Interlagos blå. De har el just, varme og minne, men er ikke el. innfellbare.

Interessert?

Skrevet
Jeg har originale M3-speil til salgs - de kommer fra en '05 M3 CS og er Interlagos blå. De har el just, varme og minne, men er ikke el. innfellbare.

Interessert?

Meget mulig. Kunne jo tenke meg å ta vare på den el. innfellbare funksjonen. Men samtidig så blir det jo aldri brukt :P Hva skal du ha for dem?

Skrevet

Ikke jeg heller, så blir spennende å se :P Luka er carbon, men blir lakket i bilens farge ja :)

Skrevet

Skulle normalt sett ta rundt 10 virkedager fra den ble sendt. Dersom det stemmer kommer det ila. neste uke :)

Skrevet

Interessert?

Meget mulig. Kunne jo tenke meg å ta vare på den el. innfellbare funksjonen. Men samtidig så blir det jo aldri brukt :P Hva skal du ha for dem?

Jeg har innfellingsmotorer liggende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...