JMossige Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Jeg har noen mørke blinkers liggende som jeg ikke trenger, du kan få prøve/kjøpe dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Det hadde jo vært helt konge å få prøve/kjøpe dem Skal du ut til Revebanen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Nei skal ikke til revebanen desverre. Men vi jobber nesten rett ved siden av hverandre hvis det stemmer at du jobber på hellestø? Kan ta det etter jobb en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsir Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Jeg har originale M3-speil til salgs - de kommer fra en '05 M3 CS og er Interlagos blå. De har el just, varme og minne, men er ikke el. innfellbare. Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Takk dere! Nå må jeg si jeg gleder meg veldig til csl luka kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg har originale M3-speil til salgs - de kommer fra en '05 M3 CS og er Interlagos blå. De har el just, varme og minne, men er ikke el. innfellbare.Interessert? Meget mulig. Kunne jo tenke meg å ta vare på den el. innfellbare funksjonen. Men samtidig så blir det jo aldri brukt Hva skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Kan ikke huske å ha sett CSL luka på cab, ser frem til bilder Blir den i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ikke jeg heller, så blir spennende å se Luka er carbon, men blir lakket i bilens farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Høres bra ut. Når kommer den på tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Skulle normalt sett ta rundt 10 virkedager fra den ble sendt. Dersom det stemmer kommer det ila. neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg har originale M3-speil til salgs - de kommer fra en '05 M3 CS og er Interlagos blå. De har el just, varme og minne, men er ikke el. innfellbare.Interessert? Meget mulig. Kunne jo tenke meg å ta vare på den el. innfellbare funksjonen. Men samtidig så blir det jo aldri brukt Hva skal du ha for dem? Jeg har innfellingsmotorer liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Da ble det jo brått mer interessant Har du peiling på hvordan det er å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå