Gå til innhold

E46 325Ci M-SPORT - SOLGT!

koll
 Share

Anbefalte innlegg

Originale CS/CSL-felger du har kjøpt? (CS er 8x19, CSL er 8,5x19 foran, like bak)

De har isåfall for lavt innpress (27) og du må kompensere med smalere dekk ja. Må nok ned i 245/35 evt 235/35 samt valsing for å bli kvitt subbinga.

Konge bil btw! :D

Tror det er CSL, visste ikke det var noe forskjell, men bakfelgen er 9,5 bak hvertfall, og innpresset kunne ikke vært lavere :P Det vil ikke bil litt vel mye strekk med 235, eller vil det gå greit? :)

Takk! :)

Gratulerer med nydelig bil! Hvordan føler du draget i 325'en er? :-) Vurderer selv en E46 coupe/cab 325-330 snart..

Ble helt konge med CSL felgene. :D Følger med videre ;)

Takk du! Veldig fornøyd med bil og felger jeg og :) For å være helt ærlig så er jeg usikker på hvordan draget er, termostatet er gåent, så får ikke skikkelig driftemp. Og vil dermed ikke kjøre bilen :P Skal gi en tilbakemelding på onsdag når det blir fikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originale CS/CSL-felger du har kjøpt? (CS er 8x19, CSL er 8,5x19 foran, like bak)

De har isåfall for lavt innpress (27) og du må kompensere med smalere dekk ja. Må nok ned i 245/35 evt 235/35 samt valsing for å bli kvitt subbinga.

Konge bil btw! :D

Tror det er CSL, visste ikke det var noe forskjell, men bakfelgen er 9,5 bak hvertfall, og innpresset kunne ikke vært lavere :P Det vil ikke bil litt vel mye strekk med 235, eller vil det gå greit? :)

Takk! :)

Gratulerer med nydelig bil! Hvordan føler du draget i 325'en er? :-) Vurderer selv en E46 coupe/cab 325-330 snart..

Ble helt konge med CSL felgene. :D Følger med videre ;)

Takk du! Veldig fornøyd med bil og felger jeg og :) For å være helt ærlig så er jeg usikker på hvordan draget er, termostatet er gåent, så får ikke skikkelig driftemp. Og vil dermed ikke kjøre bilen :P Skal gi en tilbakemelding på onsdag når det blir fikset :)

Kjør på med 235/35 bak, og 225/35 forran. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er orginale, og er forberedt på vals, må nok brette inn kanten noe. Nå kommer det hvertfal på nye dekk i morgen i dimmensonen 245/35, så får vi se om ikke det hjelper litt i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen kommet tilbake fra verkstedet etter en aldri så liten storservice, med følgende på regningen:

Service insp 2

Termostat

Viftereim

Bremseskiver foran

Brmseklosser foran

Senkeskåler foran

Foringer i bærearmer

Dempere bak

Stabilisatorforbindelser foran

Har også fått på nye dekk, gått fra 265/35 til 235/35 for å bli kvitt subbing, noe som funka greit ser det ut som :)

dovydz35il97rrksv0ar.jpgvwjg5pw88zedk4ewjya2.jpgrdjd3yrl745cxon31038.jpgc4bomm5s47r65l2ar12c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Jeg hadde samme dimmer på CSL som du hadde. Merkelig at det ikke subber på min. Vi har muligens forskjellige innpress. Hmm.

Men med 10mm spacere, subbet det innforjævlig. Hehe. Ser også ut som mine ligger lenger inni hjulhuset, så innpress er første tanken.

Jeg vil ha mine ut hvor du har dem, men da må jeg valse og ta på igjen spacere (som er planen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Må være forskjellig impress ja. Mine stikker ca. 1 mm utfor sjermene bak uten spacers. Kjører 235/35 nå og subber likevel av og til :P Men når det er sagt er jeg fornøyd med hvordan dem sitter på, men må nok brette inn kanten litt jeg også :) Du kan ikke ha de felgene som heter CS da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har knipset noen bilder av bilen. Har som sagt nylig fått bilen fra storservice, så nå er bilen god og frisk i fisken. Fikk også på senkeskåler i samme slang, samt 12mm spacere foran. Må dog lengre ned og ut forran, så vurdere coilovers sterk, også for å bli kvitt subbing bak.

enjoi! :)

p35m5aj4u5lvmakquics.jpg

2b92tdety53buzdpdl3l.jpg

7xxjpqsg2p6of9sseqkc.jpg

z6zsjmicfy5013kemyws.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :)

Dere er ikke de første som sier det ank blinkers, men jeg klarer ikke å bli helt enig :P synes på ett vis at det gir et mer klassisk og stilrent utseende med de originale lyse. Men Jeg kommer nok helt sikkert til å gå i innkjøp av noen mørke for å se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...