Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pen bil og flotte oppgraderinger. Blir bare bedre denne

Veldig pen!

Ser veldig clean ut. Ingenting for mye og ingenting for lite! :)

Takker :) Spørs om dere liker den med nye fronten, da! Hehe. Heldigvis er det viktigst at man selv liker det man har.

Utrolig pen bil som vanlig, gleder meg masse til SK2015 :lol:

Kjenner jeg savner litt å ratte e46330ci :( Kanskje jeg må snike meg ut å låne din en tur. haha.

Haha, ja, du har vel et par turer til gode :)

Spørs om det blir noe 2015 look. Tar tid med denne lakkeringen :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke så langt unna hverandre, men bilen er også litt høyere foran. Har valset, men fortsatt har jeg blå dekksider. Hehe. Har vurdert å shave buene, men har ikke kommet så langt enda. Skumle saker.

Her kan du se foran og bak:

post-49688-0-62568400-1427127785_thumb.j

post-49688-0-65986500-1427127819_thumb.j

Har litt sving på hjulet, på nederste bildet. Her ser du dekksiden har "proxes" på, noe som er slitt vekk på bakhjulene.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står litt stille her. Har fått et par kjekke småturer med bilen, men flaut å kjøre rundt uten tanklokk. Hehe. De trengte en del med fargen, slik den er nå (lakkereren), så jeg tok det beste jeg kom på, slik at jeg kunne bruke bilen imens :P

Har sagt til lakkverkstedet at jeg kommer inn 12. april, og de sa det skulle være klart til da. Så de hadde tydeligvis tenkt å stue det bort til jeg begynte å mase. Så da blir det panser og fanger.

Jeg har også delvis avtalt salg av bakluken min, så det blir snarest mulig handlet inn original CSL luke. Tenkte å sende mail til koed og prøve å overbevise dem om at GS og Bavaria nå selger disse, uten VIN nr. Får jeg det til, blir det 2K billigere enn GS.

Har også begynt å tenke på felgbytte, men har ikke peiling på hva det skal være. Ser for meg konkave, litt høyere ET og litt bredere dekk. Har tittet på felger i ukesvis, men jeg er tydeligvis veldig kresen.

Oz Futura er litt over prisklassen jeg ønsker å befinne meg i, men de frister veldig. Lurer på om jeg ender opp med Hartge Classic, med pittelitt kant. Tror det kunne vært tøft å få de hel-pulverlakkert i gunmetal e.l (kant og skruer også)

Jeg er hvert fall en smule lei av GS og kopi-felger, som ser bra ut i noen mnd og som er myke som smør mtp kantkjøringer. Hehe.

Er åpen for forslag, men er som sagt kresen/sær, så ser for meg at jeg sier nei til alt. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så trege de er da. Hver gang jeg leverer fra meg deler som er demontert fra bil går det rimelig fort. Kun hvis de må ta inn bilen jeg må vente en stund.

 

Hvis du ikke skal legge altfor mye penger i det kan du se på VMR (velocitymotoring.com). Det var det jeg hadde på E91, og var veldig fornøyd mtp pris og kvalitet. De kan du få pulverlakkert også om du vil ha en annen farge enn "standard". De har ikke så sykt mange felger å velge mellom, det er vel det kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de tar seg god tid. Men jeg har heller ikke mast på dem, før nå, selv om det ikke burde være nødvendig :P

Bilen er/var jo til vinterlagring, så null hastverk, men det sa jeg ikke til dem. Hehe. Sa hvert fall at bilen skulle på utstillinger og BMW treff, så det måtte være skikkelig arbeid. Haha.

 

Felgbudsjettet ligger på rundt 15-20K, uten dekk. Burde vel få strøkne, brukte kvalitetsfelger til den summen.

Verre med utvalget, kombinert med smaken. Men det haster ikke så veldig, så får følge med på nettet. Det må hvert fall være 18-19", rundt ET35-37 foran og ET35-45 bak, og kanskje 8,5-9" foran og 9,5-10" bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...