Thundercoil Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 (endret) Pen bil og flotte oppgraderinger. Blir bare bedre denne Veldig pen! Ser veldig clean ut. Ingenting for mye og ingenting for lite! Takker Spørs om dere liker den med nye fronten, da! Hehe. Heldigvis er det viktigst at man selv liker det man har. Utrolig pen bil som vanlig, gleder meg masse til SK2015 Kjenner jeg savner litt å ratte e46330ci Kanskje jeg må snike meg ut å låne din en tur. haha. Haha, ja, du har vel et par turer til gode Spørs om det blir noe 2015 look. Tar tid med denne lakkeringen Endret Mars 23, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Du må bare mase på dem Lakkjobber tar ikke så lang tid ^^Har ikke vurdert å space hjula ut litt bak? Sånn at de poker sånn som de gjør framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 (endret) De er ikke så langt unna hverandre, men bilen er også litt høyere foran. Har valset, men fortsatt har jeg blå dekksider. Hehe. Har vurdert å shave buene, men har ikke kommet så langt enda. Skumle saker. Her kan du se foran og bak: Har litt sving på hjulet, på nederste bildet. Her ser du dekksiden har "proxes" på, noe som er slitt vekk på bakhjulene. Endret Mars 23, 2015 av Thundercoil MagnusHN og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Hva heter felgene du hadde på 2014 locken ?Kjempe pen Bil , følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Det er de felgene jeg bruker enda Varrstoen es6 heter de. Kjøpt fra A spec wheels (USA) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Følger denne Strøken bil , synd jeg ikke har sett denne før nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Det er de felgene jeg bruker enda Varrstoen es6 heter de. Kjøpt fra A spec wheels (USA) Specs på felgene og dekkene dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 4 like felger. 9,5" x 19" ET20. Dekk er Toyo Proxes T1 Sport i 225/35-19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 4 like felger. 9,5" x 19" ET20. Dekk er Toyo Proxes T1 Sport i 225/35-19. Må man valse hjulbuer da ? Eller går det greit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Må man valse hjulbuer da ? Eller går det greit ? Står et par poster opp.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Les innlegget mitt, rett før du spurte hva felgene het, så får du svar på spørsmålene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Så det nå . Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Står litt stille her. Har fått et par kjekke småturer med bilen, men flaut å kjøre rundt uten tanklokk. Hehe. De trengte en del med fargen, slik den er nå (lakkereren), så jeg tok det beste jeg kom på, slik at jeg kunne bruke bilen imens Har sagt til lakkverkstedet at jeg kommer inn 12. april, og de sa det skulle være klart til da. Så de hadde tydeligvis tenkt å stue det bort til jeg begynte å mase. Så da blir det panser og fanger. Jeg har også delvis avtalt salg av bakluken min, så det blir snarest mulig handlet inn original CSL luke. Tenkte å sende mail til koed og prøve å overbevise dem om at GS og Bavaria nå selger disse, uten VIN nr. Får jeg det til, blir det 2K billigere enn GS. Har også begynt å tenke på felgbytte, men har ikke peiling på hva det skal være. Ser for meg konkave, litt høyere ET og litt bredere dekk. Har tittet på felger i ukesvis, men jeg er tydeligvis veldig kresen. Oz Futura er litt over prisklassen jeg ønsker å befinne meg i, men de frister veldig. Lurer på om jeg ender opp med Hartge Classic, med pittelitt kant. Tror det kunne vært tøft å få de hel-pulverlakkert i gunmetal e.l (kant og skruer også) Jeg er hvert fall en smule lei av GS og kopi-felger, som ser bra ut i noen mnd og som er myke som smør mtp kantkjøringer. Hehe. Er åpen for forslag, men er som sagt kresen/sær, så ser for meg at jeg sier nei til alt. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Voldsomt så trege de er da. Hver gang jeg leverer fra meg deler som er demontert fra bil går det rimelig fort. Kun hvis de må ta inn bilen jeg må vente en stund. Hvis du ikke skal legge altfor mye penger i det kan du se på VMR (velocitymotoring.com). Det var det jeg hadde på E91, og var veldig fornøyd mtp pris og kvalitet. De kan du få pulverlakkert også om du vil ha en annen farge enn "standard". De har ikke så sykt mange felger å velge mellom, det er vel det kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Ja, de tar seg god tid. Men jeg har heller ikke mast på dem, før nå, selv om det ikke burde være nødvendig Bilen er/var jo til vinterlagring, så null hastverk, men det sa jeg ikke til dem. Hehe. Sa hvert fall at bilen skulle på utstillinger og BMW treff, så det måtte være skikkelig arbeid. Haha. Felgbudsjettet ligger på rundt 15-20K, uten dekk. Burde vel få strøkne, brukte kvalitetsfelger til den summen. Verre med utvalget, kombinert med smaken. Men det haster ikke så veldig, så får følge med på nettet. Det må hvert fall være 18-19", rundt ET35-37 foran og ET35-45 bak, og kanskje 8,5-9" foran og 9,5-10" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå