Ivrig86 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Ser jo veldig bra ut denne så regner med den ble solgt igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Han likte den veldig godt, både utseendet og hvordan den kjørte, men han skulle tenke litt og hintet til at jeg skulle fikse rust og få det lakkert Tror han var rundt 19-20, og prisene for lakk osv skremte ham litt. Så det spørs om han har råd til å eie og drifte denne. Får se om jeg hører noe mer fra ham. Vanskelig å si. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Nei, er i USA akkurat nå. Er et par som har bedt om visning, men det kan jeg ikke gjøre noe med, herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Nei det er sant en kompis har akkurat søkt lån på m3, prøvde å styre han til din isteden! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 (endret) Da er visning nr. 2 overstått. Fyren sa at han falt pladask og måtte ha den, men damen var litt usikker (trenger jo ikke så stor motor i Norge) Jeg sa de kunne få noen dager til å tenke på saken, og så skulle jeg holde den av til avgjørelsen var tatt. De får den da evt. i slutten av september, når den er ferdig til lakk og rustfiks. Edit: Ble ikke handel, da damen hans satte foten ned (4. September) Per 06. september er det en ny som sier han er interessert i å kjøpe. Får se om det blir noe seriøst denne gangen Den skal uansett på lakkverksted over helgen, så kan ikke leveres før etter da. Så får jeg jo kjørt den litt lenger selv Edit 2: Får vel avslutte tråden som den begynner, med bilder! Muligens de siste bilene dere får se av bilen! Fra meg, hvert fall En stor takk til de faste følgerne og til dere som tilfeldigvis tittet innom, og sist, men ikke minst, takk til bilen! Håper det ikke har vært alt for kjedelig Blir nok tråd på kommende E39en også, men blir nok ikke samme kaliber som den her. Hehe. Endret September 11, 2015 av Thundercoil BjornarHS, M|Fjeld og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Rett og slett Perfekt E46 coupe! men må nesten spørre er denne like rask som E46 m3 på strak vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Takk for det! Har aldri testet, men de andre som har samme kombinasjon, mener at den er pittelitt raskere enn M3, hvert fall til du kommer opp i svimlende hastigheter. Hjelper vel også på med 160kg mindre vekt, en del mer nm og full boost på 2100rpm. Får veldig bredt og kraftig register Men som sagt, har null egen erfaring. Den er i hvert fall ingen sinke. Hehe. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Hva slags dim var det på varstoen felga? 9x18 og 10x18? ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Hadde 4 frontfelger, da bakfelgene krever valsing, mye dekkstrekk og camber-justering (11") Så mine var 9,5x19" ET20. Hadde 225/35-19 dekk på alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Ganske flush med hjulbuene og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Det stikker nok utfor, du! Både foran og bak. Litt mer poke fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 har du fått solgt bilen? og kjøpt deg e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Nei, den er ikke klar før 25. september (lakkverksted) Har mest sannsynlig en kjøper, men vet jo aldri Og tenkte å handle E39, ja! Har funnet en jeg har lyst på, som blir holdt av, men vet jo aldri, der heller! Haha. Du, da? Fått solgt 3-serien og fikset 5-serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 åja stemmer det! synd du skal selge bilen men! ja var jo det da! oOhaha neida, 330´n har blitt bruksis, endelig er style 63 felgene på tur, så tenkte og hive på disse og no TA coilovers samt fikse de små feilene på bilen og prøve på nytt usikker på om jeg skal i det hele tatt fikse 530´n med det første hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå