awt Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Fikk litt flere smådeler, så samler de heller her.Oppbevaringsluke som monteres på toppen av dashbord. Kan ettermonteres på biler som ikke ahr dette originalt, men det må da (naturlig nok) skjæres hull i dashbordet. Det finnes faktisk en mal for dette.SolgtOriginal M-sport girkule med belg i skinn.SolgtHåndbrekksmansjett i skinn.100,-"Huset" som sitter over speedometer. Mest sannsynlig ikke den delen folk flest pleier å bytte ut, men om noen ønsker å ha en ekstra for å eksperimentere med (f.eks. lakke eller trekke om), så får de rope ut. 200,-Deksel som er rundt knapperekken nede og klimapanelet.50,-Senterkonsoll med to koppholdere.SolgtKjøper betaler evt. frakt.Kun forhåndsbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Girkule og oppbevaringsboksen er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Var sugen på Girkula med belg, men kom vist for sent. Er ute etter en slik, var den original på bil eller har du kjøpt i etterkant? Tør jeg spørre hvorfor du selger/solgte utstyret? Må jo ærlig innrømme at dette ikke er utstyr jeg ville byttet ut med det første, spesielt girkula og oppbevaringsromme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Girkulen var original med bilen ja. Om du kikker i tråden om bilen så ser du hvorfor de selges Oppbevaringsboksen er byttet ut med iDrive-skjerm, og girkule er byttet ut med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Ingen som vil lage seg "1M" instrumentpanelhus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Skal du selge det du monterte? Eller har du trukket om det orginale? Hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Bildet er ikke fra min bil, bare et "inspirasjonsbilde". Jeg sitter stort sett på andre siden av bilen når jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Hehe, ja det tenkte jeg også. Men var generelt, om du selger det du monterte selv. Eller om du har ett til Og igjen, hva tenker du for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Jeg selger den originale som det er bilde av på toppen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå