Erikyog Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Winter plans? - Carbon Diffusor(?) - Ny skiltramme!!!! (LAT) - Tenker litt på angel eyes...vet ikke helt - Nytt sett med felger for leking/bane evt om jeg skal flere ganger! Blir fort litt dyrt med Orginal BBS felg når man skal sleppe ut luft for å få hjulene til å sitte etter veien! - Kose litt med interiøret kanskje:) - Har også litt lyst til å gjøre noe smådekor av noe slag, er litt usikker på hvor og hva enda ! - Aluradiator - Finne ut hvilken termostat jeg har, åpner seg på 90grader eller tidligere?(kompis som sa) noen som evt vet ? - Service på Vårparten Med justering av ventiler Noen som har meninger om hva som kunne passet på punktene? Evt andre punkter:) Tar imot "Likes" på ting som er fint , samt "Dislikes" på det som er mindre fint!! Kommenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Planene dine høres bra ut bortsett fra angel eyes Jeg synes det er penere med original look, fjerna tilogmed led parklys og xenon tåkelys fra min for å få mest mulig org look på fronten.. Hvordan er det med understellet bak på denne? Har du camberstag med ekstra justeringsmuligheter? Vurderer å investere i det til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Har ikke camberstag nei:) Har ikke kommet borti at jeg trenger det enda:) Ja jeg vet ikke om jeg vil ha angel eyes...føler det blir litt for mye "jassing" med angel eyes, jeg fjerna Xenon i grøft pga jeg kan ikke bli stoppa å må inn på teknisk for en sånn tøvete ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Hva med strassentech frontleppa istedenfor den du har nå? Tror fronten hadde blitt enda noen hakk tøffere Sånn ser den ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Neinei, kjør på med ac schnitzer front med støttestag istedet. Det er råtøft! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Neinei, kjør på med ac schnitzer front med støttestag istedet. Det er råtøft!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har vurdert ACn før, men ikke med noe støtte http://www.google.no/url?sa=i&source=im ... 0885587103 Den leppa har jeg lyst på, er vell den du mener ? Men ikke noe støttestag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Syns M3-fronten er peneste uten leppe jeg da. Du nevner ny skiltramme. Du har ikke vurdert å fjerne denne da, og feste skiltet med 3M dual lock borrelås? Fronten blir mye finere med kun den originale rammen foran. Det har jeg gjort på de fleste av bilene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Grom bil Syns planene høres knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Motorsport Thermostat - 55° C - E46 M3 Themostat to Water Pump O-Ring (#11531318402) Thermostat Housing O-Ring x 2 (#11537830709) Bestilt! Sliter litt med vanntempen ved mye akselrasjon (bane, Våler-Frøya) Håper dette løser problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg hadde tatt med ny vifte også. Hvor varmt er det når du sliter? Bestilt fra turner? Når det er rundt 28 grader på banen så blir bilen min også litt varm. Kjører jeg ac på full varme så klarer den seg bra. Her kan du se mine mods,har blandt annet annen radiator og oljekjøler... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Pratet hvertfall med hans, han sa at ny termostat fra Turner skulle være nok - med mindre man driver å herjer noe SYKT på bane da.. noe jeg ikke gjør, men det var jo på banen at tempen vandrer som en ja.....opp ned opp ned opp ned, går liksom fra rett opp til nesten rødt på 10 sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Pratet hvertfall med hans, han sa at ny termostat fra Turner skulle være nok - med mindre man driver å herjer noe SYKT på bane da.. noe jeg ikke gjør, men det var jo på banen at tempen vandrer som en ja.....opp ned opp ned opp ned, går liksom fra rett opp til nesten rødt på 10 sekunder... ok, vi herjer ikke, men kjører rundetider. Med 285 Pilot sport cup bak så blir det ikke blårøyk.... Nå er ikke jeg sykt rask, men Jeppe er det. Er det veldig varmt så sliter vi litt, men jeg tipper vi pusher bilene en del mer en de fleste gjør det. virker også som du har litt mer problem en det vi har. Vi kjører en del runder i 28 + grader for så å måtte ta en rolig runde. Så kan vi kjøre igjen. Hvis jeg begynner å nærme meg rødt så kan jeg bare kjør rolig(ca 5000 rpm) bort langsiden og ned angsten så er den klar igjen. Jeg har aldri ved vanlig kjøring kommet over midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Pratet hvertfall med hans, han sa at ny termostat fra Turner skulle være nok - med mindre man driver å herjer noe SYKT på bane da.. noe jeg ikke gjør, men det var jo på banen at tempen vandrer som en ja.....opp ned opp ned opp ned, går liksom fra rett opp til nesten rødt på 10 sekunder... ok, vi herjer ikke, men kjører rundetider. Med 285 Pilot sport cup bak så blir det ikke blårøyk.... Nå er ikke jeg sykt rask, men Jeppe er det. Er det veldig varmt så sliter vi litt, men jeg tipper vi pusher bilene en del mer en de fleste gjør det. virker også som du har litt mer problem en det vi har. Vi kjører en del runder i 28 + grader for så å måtte ta en rolig runde. Så kan vi kjøre igjen. Hvis jeg begynner å nærme meg rødt så kan jeg bare kjør rolig(ca 5000 rpm) bort langsiden og ned angsten så er den klar igjen. Jeg har aldri ved vanlig kjøring kommet over midten. Har 285 pilot super sport jeg da, blir ikke blårøyk her heller:p Det er som du sier...på langsiden går tempen ned, men så fort du er tilbake i svinger stiger tempen øyeblikkelig...Jeg har aldri hatt høy temp ved vanlig kjøring etter vei som deg. Er bare på bane når det er mye akselrasjon at det blir varmt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 har du sjekke reimstrammeren ? jeg slet som faen med temperaturen på våler rett etter jeg monterte pressa på min gammle banebil. nå strammern er slakk så slurer den på vannpumpa og resten. min var super fucked da så reima datt av hele tia og. men kan være verdt å sjekke opp i. evt sjekke/bytte vannpumpa og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå