Erikyog Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Grættis. Hvordan vil du beskrive draget i denne iforhold til den med M5 motor? SMG? Bunndraget på den forrige var nok hakke vassere, tror den er hakke vassere over hele linja, skal ikke legge skjul på det - Manuell såklart;)! Takk til dere andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Grattis med ny flott M3! Minte meg veldig om min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Tror jeg så denne bilen i trondheim by en lørdagskveld når jeg kjørte en runde med e30m3 min, du kjørte forbi meg, var det denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Tror jeg så denne bilen i trondheim by en lørdagskveld når jeg kjørte en runde med e30m3 min, du kjørte forbi meg, var det denne? Hadde du rødskilt, if so ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Det stemmer, blir hvite skilt i løpet av uka grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Godt! Har du verksted? Inviter meg !!! Trenger å fikse småting!!:DDD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Felg Forslag? Evt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Felg Forslag?Evt annet? Csl felger synes jeg er veldig fine på sølv M3 Ellers har du noen fine modeller fra MORR Competition Wheels, https://www.facebook.com/MORRWheels MonoForged VS8.2 er populære. Dette er kvalitets felger og ikke noen billige kopier eller replica. Om du vil ha nye kortere girkule vil jeg anbefale denne http://www.turnermotorsport.com/p-1844- ... ttern.aspx Den kommer uten belysning, men kan kjøpes ferdig ombygd med belysning her http://leatherz.com/Merchant5/merchant. ... Code=Knobs Nytt skinn finner du her http://www.turnermotorsport.com/p-1100- ... ntara.aspx Jeg har satt i den med belysning og er veldig fornøyd. Kan ta noen bilder om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Grattis med ny bil. Håper det går bedre med denne. MORR er ikke feil i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Hartge Classic II ??? Blir det bra er spmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 245/30 - 20" ET18 285/25 - 20" går det på m3n? ET 22 bak, Hartge Classic II Atrasitt Noen som vet? Har prøvd lignende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Jeg kan dessverre ikke si noe om det passer eller ei. Men vil di ha 20" på E46? synes det er litt overkill, blir litt stylte look. Men det er jo en smaksak Ellers en utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Leser det flere plasser at 20 er for mye men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Var en kar innom jobb for en stund siden med en lemans blå e46 m3 og 20", funket visst fjell ifølge han. Men igjen personlig synes jeg det ble litt to much. Men som sagt så er det en smaksak. Liker du det synes jeg du skal gå for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Montert ny girkule og Skinn rundt Blei nice dårlig bilder men!! Før : Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå