HalvorK Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Ser VIRKELIG bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Takk takk:) Varmer mitt hjerte at jeg har gjort noe riktig! Neste av planer er vell: Mørkere sideblinkers Nye blinkers foran (mørk) som jeg hadde på den forrige Tone Baklyktene 1 grad. Også blir d vell å se om jeg trenger KW3 eller ikke! - Kompressor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Da har jeg gjort litt småtteri, fått valset hjulbuer litt bak - samt sotet baklysene en tone, bilder kommer vell etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Rå bil har du fått deg igjen:D har fortsatt ikke sett den i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Ska ut i morra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Håper å se den en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Premiert idag på BMWCCN idag, Peneste orginale bil 00-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Gratulera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Bilen din var kjempeflott! Gratulerer:) Fikk tatt noen bilder av den som kommer etterhvert Er også lagt ut et album via BMW CCN Møre og Romsdal sin facebookside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 TakkTakk:) Var litt kjedelig å dra "halvferdig" med bilen, mangler noen små, men veldig fine detaljer ! Var vell kanskje bedre å komme enn å ikke komme også! Stortrivdes, blir vell flere treff fremover tenker jeg! Sendte deg PM på FB før jeg så innlegget ditt her, bare klin bilder her og/eller på facebook ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Grattis takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Har nylig bestilt Smoked CornerLights/Sidemarkers fra http://www.europeanautosource.com/cart, takk Remito for at du oppga siden til meg:) Ankommer vell om en uke+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå