matsi Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Bestilte derfra jeg også veldig fornøyd! Rask levering og god service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 jepp snakket med en på tlf, veldig hjelpsom:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Ska man ta turen til bud??:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nydelig m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jaa! Ta turen på Bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Da har det kommet en pakke vettu:) Montering av detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Spennandes;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Grom in real life og den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Idag har jeg fått både sideblinkers og fremme såklart mørke, bilder kommer:) Sitter å lurer på hvordan jeg skal løse problemet rundt diffen min...folk med erfaringer spytt ut vær så snill! Hvilken diff skal jeg gå for? Orginal diffene på disse bilene er jo ikke helt top-notch! Skal til tyskland i slutten av juli kanskje kjøpe og montere der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Skal du på ringen eller? Hva er problemet med diffen til vanlig bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Hvorfor bytte diff? Hatt 4 stk E46 M3 å aldri hatt no tull med di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ja vi har vell tenkt oss en tur på ringen, samt innom Manhart en tur, hadde vært gøy:) Ivrig: Den er sliten, vroomvroomvroom rundkjøringer/Parkeringshus hvor man kjører rundt å rundt og har høyde forskjeller samtidig. Å har jo den normale klakken da...men synes den er noe værre, om du heiser opp bilen også å vrir hjulene så er det litt for mye slark.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Ja vi har vell tenkt oss en tur på ringen, samt innom Manhart en tur, hadde vært gøy:)Ivrig: Den er sliten, vroomvroomvroom rundkjøringer/Parkeringshus hvor man kjører rundt å rundt og har høyde forskjeller samtidig. Å har jo den normale klakken da...men synes den er noe værre, om du heiser opp bilen også å vrir hjulene så er det litt for mye slark.. Hmmm okay... Slarken er jo ikke bra men at den gnager i rundkjøringa osv er jo normalt. Ikke gjort det på mine andre men di har vært endel mer "slappe" i bakstillinga enn den jeg har nå... Stussa fælt på at min gnager ved full sving og rundkjøringer men har forført meg med Yngve når jeg prøvekjørte den før kjøp, kompisen min som satt på som jobber på artig truck, jeppe som monterte pressa og Erik på gs å konklusjon ble at denne er mye fastere enn di forrige så fiffen kobler inn som den faktisk skal Merker stor forskjell på denne og mine forrige Bilen har jo også vært på "nazisjekk" på NAF Klakken har alle mine hatt Spurt om det diverse ganger rundtomkring å Klakken er visst sånn det bare er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Ja vi har vell tenkt oss en tur på ringen, samt innom Manhart en tur, hadde vært gøy:)Ivrig: Den er sliten, vroomvroomvroom rundkjøringer/Parkeringshus hvor man kjører rundt å rundt og har høyde forskjeller samtidig. Å har jo den normale klakken da...men synes den er noe værre, om du heiser opp bilen også å vrir hjulene så er det litt for mye slark.. Hmmm okay... Slarken er jo ikke bra men at den gnager i rundkjøringa osv er jo normalt. Ikke gjort det på mine andre men di har vært endel mer "slappe" i bakstillinga enn den jeg har nå... Stussa fælt på at min gnager ved full sving og rundkjøringer men har forført meg med Yngve når jeg prøvekjørte den før kjøp, kompisen min som satt på som jobber på artig truck, jeppe som monterte pressa og Erik på gs å konklusjon ble at denne er mye fastere enn di forrige så fiffen kobler inn som den faktisk skal Merker stor forskjell på denne og mine forrige Bilen har jo også vært på "nazisjekk" på NAF Klakken har alle mine hatt Spurt om det diverse ganger rundtomkring å Klakken er visst sånn det bare er Angående den gnaginga dere snakker om, så var det en "puma measure" på dette fra Bmw tidligere. Den gikk ut på å skifte olje på diffen til Bmw sin originale diffolje med såkalt "fm booster". Dette skulle ta knekken på gnaging Klakkinga er helt grusom, har også fått med meg at de bare er slik. Har googlet som en helt, og ser at folk over hele verden har samme lyden, tilogmed de som kjøpte bilene ny har hatt klakking fra start. Har også fått med meg at E46 M3 som er brukt "inspirert" sliter med slappe opphengsforinger til diffen, så skal iallefall ta en sjekk av mine. Se den her f.eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ja jeg har søkt mye jeg å...Kompis av meg som bygger Turbo å skal rassere differ i hytt å fleng har kjøpt en 2006 diff(2500kr på Koed ((( ), helt sykt tight...men han er jo veldig innstilt på å spøle sunn den istede for å tjene noen tusen å selge til meg;D Det finnes sikkert veldig få unntak men ALLE sier diffene på disse bilene er noe for seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå