stianw Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 meget pen bil du har, har gjort mye det samme med min e46 M3 sjølv so m du har gjort, meget kjekke biler, og gutta på ESS er meget hyglige, kjøpte kitet mitt brukt men for det så har eg fått max hjelp på det eg har lura på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Ny clutch er på lista, samens med diff....og noen foringer da bilen går sideveis ved hard akselerasjon. Clutch : Skal jeg gå for komplett med svinghjul(letta..?) eller ikke, ups/downs på det? Diff: Usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 http://www.turnermotorsport.com/p-2052- ... tions.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Lamell og Trykkplate på vei!, ble sachs da Feramic ikke selges lenger...! Fjæra, ska tål rett under 600 nm i motor! så håpe d går bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Feit! Skulle hatt GTR panser og lakkert leppa svart, hadde vært tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Og Eisenmann Race eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Bilder: Har litt smålyst på GTR panser, men ulempen er at rillene er EKSAKT der pressa står om jeg husker riktig.. -Ellers har jeg lyst til å bytte så jeg har carbon rundt eskso(ikke hele diffusoren) - Angel eyes har vell kledd seg ut:) - Sote ruter en gang i framtia (vil egentlig ikke da jeg vil ha clean look) - Annen leppe (ac schnitzer med splittere hadd blitt sykt rått med GTR panser evt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Nydelig bil altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 takk takk:) Sorry tok bort bildene fra penguin å la til sladdet skilt, finnes vell mye rart innom på bimmers uten brukere å dvs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Pen bil dette her. Er ikke helt fan av lippa.. Men helhetlig så bilen veldig bra ut Fornøyd med pressa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Elsker leppa:-) mennne, ae? Jeg synes uten, synes det ser små hissig ut i speilet med vanlig park pluss tåkelys. Å mer orginalt ikke minst:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Og Eisenmann Race eksos Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå