Gå til innhold

NÜF "Politibil" utrykkning

Clevion
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Så her om dagen en hvit bil, med gule og blå striper på siden det stod "NÜF" på siden i blått, med blålys og sirener og kunne ikke fatte hva dette var for noe, så jeg hørte med fatter og han visste heller ikke, finner ingen verdens ting på google utenom noe om MP "Marinepolitiet" vil jeg tro, er det noen som kan bekrefte dette? Det var en Volvo V50 typ 2010-2012 modell, sett i Ski, Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik bil så jeg også for noen år side, skjønte ingenting. Hva gjorde en Svensk politibil i Norge og helt her nede på Sørlandet, likner veldig på den Sevenske Politidekoren. Blir ikke mindre forvirrende når de kjører nye typen V70 som det svenske Politiet gjør men som det Norkse ikke gjør :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å for å få svaret ut der :) "MP er ikke marine politi", men "Militær Politi" :)

..og de har jeg blitt tatt av en gang :lol: "Nøyt alkohol på militær leir"

Tror det var eneste casen de hadde på Ørlandet det året jeg var der. Måtte i 4 avhør for den lille øla jeg satt å nøyt med 4 andre i kjelleren en lørdagskveld. Selvfølgelig noen idioter som tysta på oss og vi kom oss ikke unna med å si at vi ikke hadde gjort det, for her var det jo forskjellige uavhengige vitner må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...