Clevion Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Heisann. Så her om dagen en hvit bil, med gule og blå striper på siden det stod "NÜF" på siden i blått, med blålys og sirener og kunne ikke fatte hva dette var for noe, så jeg hørte med fatter og han visste heller ikke, finner ingen verdens ting på google utenom noe om MP "Marinepolitiet" vil jeg tro, er det noen som kan bekrefte dette? Det var en Volvo V50 typ 2010-2012 modell, sett i Ski, Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Det var ikke sånn opplæringsbil? De kjører rundt i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Det var ikke sånn opplæringsbil? De kjører rundt i tide og utide. Usikker, det var egentlig det som slo meg, men fatter så den jo et par dager senere da uten blålys osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 finner ingen verdens ting på google NUF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 "Norsk Utrykningsforum AS" http://www.nufas.no/?idx=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 å for å få svaret ut der "MP er ikke marine politi", men "Militær Politi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 En slik bil så jeg også for noen år side, skjønte ingenting. Hva gjorde en Svensk politibil i Norge og helt her nede på Sørlandet, likner veldig på den Sevenske Politidekoren. Blir ikke mindre forvirrende når de kjører nye typen V70 som det svenske Politiet gjør men som det Norkse ikke gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Møter disse veldig ofte jeg. Opp til 3 ganger i uka. Men noen uker ser jeg de ikke i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Sitter på skolebenken midt i Oslo hver dag, og slike passerer flere ganger om dagen og lager kaos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 å for å få svaret ut der "MP er ikke marine politi", men "Militær Politi" ..og de har jeg blitt tatt av en gang "Nøyt alkohol på militær leir" Tror det var eneste casen de hadde på Ørlandet det året jeg var der. Måtte i 4 avhør for den lille øla jeg satt å nøyt med 4 andre i kjelleren en lørdagskveld. Selvfølgelig noen idioter som tysta på oss og vi kom oss ikke unna med å si at vi ikke hadde gjort det, for her var det jo forskjellige uavhengige vitner må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 finner ingen verdens ting på google NUF Hahaha, så jævlig bra link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå