tambur4 Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Hei, kunne tenkt meg et litt nyere anlegg i min E28 (1982). Det gamle anlegget har vel bare pluss/minus/antenne og høyttalerutganger.. Vurderer å kjøpe en "nyere" Blaupunkt radio/kassettspiller bla med RDS-radio. Hva må jeg tenke på hvis jeg ønsker AUX? Må anlegget ha utgang for CD-veksler?
Tare Jansen Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Tenker du på AUX-inngang slik at du kan koble til f-eks iPod? Isåfall har nesten alle nye spillere det. Noen har også SD-Kortlesere og lyd fra f-eks telefon via blootooth..
awt Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Det var en artikkel om dette i et av BMWCCNs klubblader for noen år siden. Mener han som skrev artikkelen brukte en Becker-radio.
Robin L Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 hva med å kjøpe bmws originale "cd 43" spiller ? -og bruke cd veksler inngangen for ipod/jack/ usb. stilren og pen spiller. har litt lyst på den selv til e34n
Tare Jansen Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Ønsker du å beholde bilen original, trenger ikke spilleren å være synlig. Hanskerommet el. spiller med fjernkontroll
tambur4 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 hva med å kjøpe bmws originale "cd 43" spiller ? Denne kunne være aktuell, men er det bare jeg som synes den er dyr på Ebay? Hvor mye koster noe slikt brukt her på berget? Ønsker du å beholde bilen original, trenger ikke spilleren å være synlig Ikke så viktig at den er helt original, men kanskje forholdsvis tidsriktig. Derfor tenkte jeg først på en nyere radio/kassett-spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå