tambur4 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hei, kunne tenkt meg et litt nyere anlegg i min E28 (1982). Det gamle anlegget har vel bare pluss/minus/antenne og høyttalerutganger.. Vurderer å kjøpe en "nyere" Blaupunkt radio/kassettspiller bla med RDS-radio. Hva må jeg tenke på hvis jeg ønsker AUX? Må anlegget ha utgang for CD-veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Tenker du på AUX-inngang slik at du kan koble til f-eks iPod? Isåfall har nesten alle nye spillere det. Noen har også SD-Kortlesere og lyd fra f-eks telefon via blootooth.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Det var en artikkel om dette i et av BMWCCNs klubblader for noen år siden. Mener han som skrev artikkelen brukte en Becker-radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 hva med å kjøpe bmws originale "cd 43" spiller ? -og bruke cd veksler inngangen for ipod/jack/ usb. stilren og pen spiller. har litt lyst på den selv til e34n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Ønsker du å beholde bilen original, trenger ikke spilleren å være synlig. Hanskerommet el. spiller med fjernkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 hva med å kjøpe bmws originale "cd 43" spiller ? Denne kunne være aktuell, men er det bare jeg som synes den er dyr på Ebay? Hvor mye koster noe slikt brukt her på berget? Ønsker du å beholde bilen original, trenger ikke spilleren å være synlig Ikke så viktig at den er helt original, men kanskje forholdsvis tidsriktig. Derfor tenkte jeg først på en nyere radio/kassett-spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå