Sjøbuse Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg har denne i min 1999 E38. (Facelift) Har lyst til og bytte til denne Hva må til da? Holder det og bytte bare enheten i dashen? Eller må alt bak i bilen og kabler hele veien byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg er ganske så sikker på at videomodulen må skiftes, og ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe dynavin greiene? Mye lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg gjorde samme i min e39 og jeg måtte bytte tv-modul i min for å få fullt bilde. Skjermen er plug and play, men du får mest sannsynlig ikke fullt bilde før du bytter modul også.Anbefaler absolutt å gjøre dette da bilen straks ser mye mer moderne ut til senne anbefaler jeg å kjøpe dice mediabridge som erstatter cd veksler bak. Da får du bluetooth,aux og usb. Dynavin som nevnt tidligere ville jeg kun vurdert om jeg ikke hadde hatt original navi da det ser ufattelig billig ut. Vurderte lenge selv, men etter å sammenlikne på bilder, og samtidig få se den live var valget meget enkelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Dynavin passer vel ikke på E38 uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 sant... med mindre man har manuelle brytere til AC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe dynavin greiene? Mye lettere... Sitter med en følelse at Dynavin bare er noe billig plast greier fra Kina. Mye mer kvalitet over original navi, selv om den mangler litt funksjoner. Ja du må nok bytte videomodul skal du få 16x9 bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Man kan vel flytte video-ut fra videomodulen, og bare plugge denne rett i navi-enheten for å få fullskjerm? sett at man har MKIII eller MKIV vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Man kan bare fjerne hele tv-modulen ja, men om bilen kom med TV-modul originalt er det ikke sikkert kablene rekker bort (avhengig av plassering og hvilken bil det er). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 TV-modulen har vel strengt tatt ingen misjon nå uansett, ettersom at det analoge bakkenettet er avstengt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 TV-modulen har vel strengt tatt ingen misjon nå uansett, ettersom at det analoge bakkenettet er avstengt? Om jeg har forstått det riktig må man ha denne i bruk ved installering av rygge-kamera, få over info ved Apple interface o.l. Eller er jeg helt på bærtur her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Har video input på den, ryggekamera eller rikstv-tuner for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Stemmer det, men den trengs ikke ved musikk-interface som nevnt over her. Man har forøvrig kun mono-lyd på videoinngangen på den, skal man ha stereo må man koble videokilden inn på ryggekamerainngangen og lyden inn via aux e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Jeg trenger ikke noe tv i bilen egentlig.har ikke kamera eller riks tv. Vil ha den fine skjermen. Og jeg vil egentlig kunne koble opp iphone 4S. Har en FM sender. Funker det. Men hadde vært best om jeg slapp å bruke den senderen og ha bluetooth for eksempel. Uten og bytte modulen så er vel fortsatt menyen i full skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 har selv byttet til 16:9 skjerm. har video modulen som stod orginalt i bilen. byttet til mk4 navi for å få full skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå