Gå til innhold

Gammel til ny radio/tv i E38?

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gjorde samme i min e39 og jeg måtte bytte tv-modul i min for å få fullt bilde. Skjermen er plug and play, men du får mest sannsynlig ikke fullt bilde før du bytter modul også.Anbefaler absolutt å gjøre dette da bilen straks ser mye mer moderne ut :) til senne anbefaler jeg å kjøpe dice mediabridge som erstatter cd veksler bak. Da får du bluetooth,aux og usb. Dynavin som nevnt tidligere ville jeg kun vurdert om jeg ikke hadde hatt original navi da det ser ufattelig billig ut. Vurderte lenge selv, men etter å sammenlikne på bilder, og samtidig få se den live var valget meget enkelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe dynavin greiene? Mye lettere...

Sitter med en følelse at Dynavin bare er noe billig plast greier fra Kina. Mye mer kvalitet over original navi, selv om den mangler litt funksjoner.

Ja du må nok bytte videomodul skal du få 16x9 bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bare fjerne hele tv-modulen ja, men om bilen kom med TV-modul originalt er det ikke sikkert kablene rekker bort (avhengig av plassering og hvilken bil det er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-modulen har vel strengt tatt ingen misjon nå uansett, ettersom at det analoge bakkenettet er avstengt?

Om jeg har forstått det riktig må man ha denne i bruk ved installering av rygge-kamera, få over info ved Apple interface o.l. Eller er jeg helt på bærtur her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, men den trengs ikke ved musikk-interface som nevnt over her.

Man har forøvrig kun mono-lyd på videoinngangen på den, skal man ha stereo må man koble videokilden inn på ryggekamerainngangen og lyden inn via aux e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke noe tv i bilen egentlig.har ikke kamera eller riks tv. Vil ha den fine skjermen. Og jeg vil egentlig kunne koble opp iphone 4S. Har en FM sender. Funker det. Men hadde vært best om jeg slapp å bruke den senderen og ha bluetooth for eksempel. Uten og bytte modulen så er vel fortsatt menyen i full skjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...