awt Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 3d-kart krever vel MK4, mens pilvisning i tillegg kan du velge mener jeg. En stund siden jeg hadde dette, men har prøv å velg split screen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 kanon det der det er jeg ikke sikker på. har ikke prøvd å kjøre til en adresse enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Har du sånn 3D kart som på siste bilde da? Eller likt mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Ok. Får se etter split screen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hvis du har gammel software er det mulig at du ikke har splitscreen. Den kan i tilfelle oppdateres. Finner sw her: http://neiloakley.com/ Last ned den det står mk3 only på. Skal du ha fotobokser og 3d-kart må du ha MK4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Split screen har jeg faktisk sett flere ganger. Bare aldrig tenkt over det. Bare valgt full screen. Full er jo bedre enn halv. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Hvis du har gammel software er det mulig at du ikke har splitscreen. Den kan i tilfelle oppdateres. Finner sw her: http://neiloakley.com/ Last ned den det står mk3 only på. Skal du ha fotobokser og 3d-kart må du ha MK4. Den mk3 only tingen. Bare og brenne på cd og putte i navi leseren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 jeg har ikke slikt kart som deg slik har jeg, på nattmodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Du har du også, bare du slår av nattmodus og velger split screen i config menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Må du ikke sette på perspective mode også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 vet jeg har split screen får slått av nattmodus, men går tilbake med en gang eg slår av bilen og starter igjen jeg får perspective, men den lagrer ikke endringene eg gjør, så må slå på alt hver gang eg starter bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Min er lik hver gang jeg starter som da jeg skrur av. Er nattmodus kun til MKIV? Glemt og se etter det på min. Dimmer ned intreørlys hver gang det er mørkt ute for og få det mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 gå til settings i hovedmenyen din, se etter nattmodus der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Ok. Glemte og sjekke i dag også. På JVC exad jeg hadde i forrige E38 var nattmodus satt på tid. Hver dag til en fast tid dimma den ned. Og opp igjen på morgen. Det var kjekkt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Finner ikke noe nattmodus. Her er alt jeg har. Hva er roaming? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå