MagnusSør Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Da har jeg tenkt å lage en liten tråd om den kjerra jeg har nå laget en tidligere med alle mine Bmw'er, så tenkte at denne skulle bli for kun den jeg har nå, med oppdateringer etterhvert Bilen er altså da en BMW E-92 320d M-Sport LeMans Blå, med en del snadder Her er utstyrlista på bilen VIN **********PW06003 Type code WD11 Type 320D OL (EUR) E series E92 () Series 3 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod.date 2007-11-19 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 UMFANG CO2 package S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S2MPA M LM RAEDER DOPPELSPEICHE 225 M/MB BMW alloy wheel, M double spoke 225 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering P337A M SPORTPAKET M Sports package S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package Code Description (interface) Description (EPC) S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Int. mouldings aluminium glacier-silver S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S563A LICHTPAKET Light package S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs Code Description (interface) Description (EPC) S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control for Teleservices S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Individual sunshade glazing S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite P7RSA COMFORT PAKET Package Comfort S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. Code Description (interface) Description (EPC) S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Code Description (interface) Description (EPC) S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S522A XENON-LICHT Xenon Light S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Nok tekst, her kommer noen bilder Så noe av det som er gjort med bilen: Senket 45/30 Montert Led i angel-eyes og grøftelys M3 flapp på bakluka Bakrutesenker Da jeg satte på vinterdekk på de originale 19" M-Sport hjula, så ble det gått til innkjøp av GS Hypertrack 8,5" og 10"x20" med 225/30-20 og 265/25-20 med 10mm spacer foran og bak. BBS senterkopper og Ventilhetter. Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Nydelig bil Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Idag kom det litt snadder i posten igjen, håper å få montert det enten idag eller imorgen Noen som har skiftet bakre del på en sånn bil før å har noen erfaringer å dele ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Fin bil jeg har byttet min bakre del, eller ikke jeg men leverte den på Svendsen eksos så byttet de den for 1000,- kr. Har du vurdert soting helt frem? Det blir mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Fin bil jeg har byttet min bakre del, eller ikke jeg men leverte den på Svendsen eksos så byttet de den for 1000,- kr. Har du vurdert soting helt frem? Det blir mye finere Tenkte å løfte opp bilen imorgen å se på eksosen selv Soting helt frem er absolutt ett must ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Noen bilder etter polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Lekker tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Nydelig Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Lekker tralle! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Tenkte å løfte opp bilen imorgen å se på eksosen selv Soting helt frem er absolutt ett must ja Nå vet jeg ikke hvordan eksos du har kjøpt, men jeg kjøpte orginal BMW performance, å på den måtte de også sveise opp et nytt feste, da det var 2 fester på den. Men skal vel være en ganske grei jobb om du ikke trenger det. Du må uansett kappe den gamle eksosen, da den er sveiset hele veien. Har du vurdert tuning/chip på denne? Jeg fikk ordna meg det på tirsdag, å angrer ikke et sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Jeg kjøpte eksosen av et firma i England, powervalve.co.uk. Likte stussene bedre en de helt ordinære runde. Å på denne eksosen er det kun et feste, var det to på performance ? Må kappe uansett så jeg ja var med skjøtestykke å bosal klemmer så regner med at dette å litt eksospasta er nok Chip er ikke aktuelt, men omprogrammering er aktuelt. Hvor gjorde du det, å hvilken effekt fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ja det var to på performance, vet ikke hvorfor. Jeg gjorde det hos speedparts, de er forhandler av BSR tuning. Man får egentlig noe som heter PPC, der kan man koble inn selv via kontakten til styringsenheten, men dette gikk ikke på min bil, så de måtte koble ut styringsenheten og legge inn programmet manuelt. Effekten som er oppført fra BSR er da 223hk/444nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Ja det var to på performance, vet ikke hvorfor. Jeg gjorde det hos speedparts, de er forhandler av BSR tuning. Man får egentlig noe som heter PPC, der kan man koble inn selv via kontakten til styringsenheten, men dette gikk ikke på min bil, så de måtte koble ut styringsenheten og legge inn programmet manuelt. Effekten som er oppført fra BSR er da 223hk/444nm Hørres ut som en bra effektøkning d da rundt 190 hjul hester da Må seriøst vurdere omprogrammering jeg å, blir vel enten Bjørnstad Bil eller Diesel Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå