ZhilleN Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Sinnsykt bra film Michter som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Fet film og nydelige biler! Skulle så gjerne vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Me too! Hadde jeg hatt Bmw skulle jeg kommet.. Angrer så syykt at jeg solgte coupen jeg hadde, skal kjøpe den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Takk! hehe, ble du med på filmen Nautiluz? Timinga for Mcdonald's ble elendig, så da vi kom tilbake var plassen tømt for folk. Må lære til nestegang! samt mer batteri Jauda, klarte å trykke trynet fram inni der. Tom for batteri før treffet var over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Takk! hehe, ble du med på filmen Nautiluz? Timinga for Mcdonald's ble elendig, så da vi kom tilbake var plassen tømt for folk. Må lære til nestegang! samt mer batteri Så du var der ja? kjørte ikke din E36 eller? Så en som ligna, men med BBS RC felger. Ligna på gamle til MagnusHN sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 bra film! da var det nok du som krøyp rundt der hele dagen med kameraet i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Så du var der ja? kjørte ikke din E36 eller? Så en som ligna, men med BBS RC felger. Ligna på gamle til MagnusHN sin? Det er gamle Magnus sin Fader jeg må skaffe meg en data å se filmen på asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Så du var der ja? kjørte ikke din E36 eller? Så en som ligna, men med BBS RC felger. Ligna på gamle til MagnusHN sin? Det er gamle Magnus sin Fader jeg må skaffe meg en data å se filmen på asap Det var det ja, tenkte meg nok det. men det er ikke michter sin? han har jo RS felger, GT spoiler, annen grønnfarge osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Takk folkens! bra dere er positive til filmen. Personlig er dette forløpig den beste filmen jeg har laget. Selv om den ene overgangen midt i filmen rett og slett er, ræva. Heldigvis er dette bare starten på sesongen så kommer til å bli mange filmer i løpet av sommeren Så du var der ja? kjørte ikke din E36 eller? Så en som ligna, men med BBS RC felger. Ligna på gamle til MagnusHN sin? Det er gamle Magnus sin Fader jeg må skaffe meg en data å se filmen på asap Det var det ja, tenkte meg nok det. men det er ikke michter sin? han har jo RS felger, GT spoiler, annen grønnfarge osv Riktig Nei bilen min ser ikke ut som dagen. sprekt frontfanger, dårlig lakk, rust, ødelagt hjulbue og rs'a er delte i vente på større ytterringer... Skal aldri kjøre bilen på vintern igjen ! Takk! hehe, ble du med på filmen Nautiluz? Timinga for Mcdonald's ble elendig, så da vi kom tilbake var plassen tømt for folk. Må lære til nestegang! samt mer batteri Jauda, klarte å trykke trynet fram inni der. Tom for batteri før treffet var over? hehe! Ja, så må få kjøpt meg nytt batteri blir to treff på lørdagen, så må nok få lånt meg et kamera til da bra film! da var det nok du som krøyp rundt der hele dagen med kameraet i hånda Stemmer det, med rød jakke og scorpion stabilisatoren min x) Takk! hehe, ble du med på filmen Nautiluz? Dumt det ikke ble noe camber forran da Nilsen Åjoda, det skal det bil Claus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Har nettopp sett på filmen! Überbra!!! Det er så sykt gøy med film til en forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har nettopp sett på filmen! Überbra!!! Det er så sykt gøy med film til en forandring Enig! godt at vi har noen i miljøet som tar tak i filming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Hvis noen mot all formodning tok bilde av en grå S4 så er det helt greit å sende dem til meg på mail/legge dem ut i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Hvis noen mot all formodning tok bilde av en grå S4 så er det helt greit å sende dem til meg på mail/legge dem ut i denne tråden Ikke noe profft bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Kolonne fra Lillehammer, gjøvik.. osv på vei til C&C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Kolonne fra Lillehammer, gjøvik.. osv på vei til C&C Chill cruise film dette synd ikke bilen din kom bedre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå