Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 Bildetråd!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk! :)

hehe, ble du med på filmen Nautiluz?

Timinga for Mcdonald's ble elendig, så da vi kom tilbake var plassen tømt for folk. Må lære til nestegang! samt mer batteri ;)

Jauda, klarte å trykke trynet fram inni der. Tom for batteri før treffet var over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timinga for Mcdonald's ble elendig, så da vi kom tilbake var plassen tømt for folk. Må lære til nestegang! samt mer batteri ;)

Så du var der ja? kjørte ikke din E36 eller? Så en som ligna, men med BBS RC felger. Ligna på gamle til MagnusHN sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du var der ja? kjørte ikke din E36 eller? Så en som ligna, men med BBS RC felger. Ligna på gamle til MagnusHN sin?

Det er gamle Magnus sin :)

Fader jeg må skaffe meg en data å se filmen på asap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ja, tenkte meg nok det. men det er ikke michter sin? han har jo RS felger, GT spoiler, annen grønnfarge osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! :) bra dere er positive til filmen. Personlig er dette forløpig den beste filmen jeg har laget. Selv om den ene overgangen midt i filmen rett og slett er, ræva. Heldigvis er dette bare starten på sesongen så kommer til å bli mange filmer i løpet av sommeren :)

Det var det ja, tenkte meg nok det. men det er ikke michter sin? han har jo RS felger, GT spoiler, annen grønnfarge osv

Riktig :) Nei bilen min ser ikke ut som dagen. sprekt frontfanger, dårlig lakk, rust, ødelagt hjulbue og rs'a er delte i vente på større ytterringer... Skal aldri kjøre bilen på vintern igjen !

Jauda, klarte å trykke trynet fram inni der. Tom for batteri før treffet var over?

hehe! Ja, så må få kjøpt meg nytt batteri :) blir to treff på lørdagen, så må nok få lånt meg et kamera til da :P

bra film! da var det nok du som krøyp rundt der hele dagen med kameraet i hånda :P

Stemmer det, med rød jakke og scorpion stabilisatoren min x)

Dumt det ikke ble noe camber forran da Nilsen ;)

Åjoda, det skal det bil Claus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...