316 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Her er jeg og Fredrik for et par år siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Smooth, ta med sol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Kommer uansett vær . Kunne du tatt med kitet så jeg kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Klart alle mååå komme vær er det alltid i Norge Edit: hvor er nærmeste selv vask ved valle hovin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Kommer uansett vær . Kunne du tatt med kitet så jeg kan se? Det kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Værgudene liker ikke BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 uff..surt og pissregner her i Sarpsborg.. Får se om jeg orker å ta turen innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ha på dere klær reiser nå straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Klart alle mååå komme vær er det alltid i NorgeEdit: hvor er nærmeste selv vask ved valle hovin? Henger meg på denne, noen som vet hvor jeg kan bruke en høytrykkspyler i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hvordan er været i oslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 bøtter ned dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Får ta med paraply da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Det skal bedre seg betraktelig utover dagen, så det er bare å manne seg opp og ta turen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 gikk en kjapp runde med speilrefleksen, men gadd ikke ta noen bilder en gang. rett og slett trist i forhold til i fjor. synd, men satse på bedre vær neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå