Gå til innhold

Vårmønstring på Valle Hovin Lørdag 04/05 2013! :D

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var greit oppmøte tross været, tipper det var rundt 60 biler. Men en negativ ting i år også, var at det fortsatt ikke var drennering i betongen så lå fult av vann. Kult å få pris på Alpina B3en for treffes fineste orginale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var greit oppmøte tross været, tipper det var rundt 60 biler. Men en negativ ting i år også, var at det fortsatt ikke var drennering i betongen så lå fult av vann. Kult å få pris på Alpina B3en for treffes fineste orginale :D

Bare hyggelig! :D Ja, Johnja, det var det virkelig, juryen fant ikke tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja uansett, været får desverre ikke arrangører gjort noe med. Vil takke for at dere starter sessongen med vårmønstring hvert år. Det er i alle fall blitt "tradisjon" for meg å delta på.

Vi reserverer godvær til neste år og gleder oss til det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja uansett, været får desverre ikke arrangører gjort noe med. Vil takke for at dere starter sessongen med vårmønstring hvert år. Det er i alle fall blitt "tradisjon" for meg å delta på.

Vi reserverer godvær til neste år og gleder oss til det 8)

Ja, men først er det flere flotte treff iløpet av sesongen, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgeig. Ville bare som sagt takke for starten på sesongen jeg, har ingen planer om å vinterlagre bilen ennå :wink: hehe. Selv om det virka som e6 var salta da bilen var hvit da jeg kom hjem :evil:

Så ble rett åvgårde for bilvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...