hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 såppass ? =/ hvor mange biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Var det mye folk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Var en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 trur jeg fikk nummer 37 som inngangsnummer, og jeg kom ganske seint. så max 50 biler tipper jeg. ikke halvparten av det om var der i fjor. Men var jo ganske bra oppmøte tross været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Tror de prata på en ca 65 biler totalt og kom inn noen etter det var på prat med det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Jeg stakk innom med merca rundt 15-ish... altså...jeg KJØRTE inn og tok en runde og dro igjen..da var det tomt... stod en z3 og e38 der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Var greit oppmøte tross været, tipper det var rundt 60 biler. Men en negativ ting i år også, var at det fortsatt ikke var drennering i betongen så lå fult av vann. Kult å få pris på Alpina B3en for treffes fineste orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Gratulerer, det var fortjent tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Var greit oppmøte tross været, tipper det var rundt 60 biler. Men en negativ ting i år også, var at det fortsatt ikke var drennering i betongen så lå fult av vann. Kult å få pris på Alpina B3en for treffes fineste orginale Bare hyggelig! Ja, Johnja, det var det virkelig, juryen fant ikke tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Det negative du nevnet der må du ta med OSLO Kommune ikke oss det kommer nok aldri til å bli gjort noe med desv. kom 70 biler.. så 100 biler mindre enn normalt v en solfyllt dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ja,ja uansett, været får desverre ikke arrangører gjort noe med. Vil takke for at dere starter sessongen med vårmønstring hvert år. Det er i alle fall blitt "tradisjon" for meg å delta på. Vi reserverer godvær til neste år og gleder oss til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Et hyggelig treff på tross av været! Oppmøte var også bra, igjen med tanke på været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Ja,ja uansett, været får desverre ikke arrangører gjort noe med. Vil takke for at dere starter sessongen med vårmønstring hvert år. Det er i alle fall blitt "tradisjon" for meg å delta på. Vi reserverer godvær til neste år og gleder oss til det Ja, men først er det flere flotte treff iløpet av sesongen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ja, selvfølgeig. Ville bare som sagt takke for starten på sesongen jeg, har ingen planer om å vinterlagre bilen ennå hehe. Selv om det virka som e6 var salta da bilen var hvit da jeg kom hjem Så ble rett åvgårde for bilvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Noen som har bilder? Joda, her er noen tilfeldige bilder av noen av de jeg tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå