lagunilla Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Listene gjelder kun sidedørene. Front- og bakfanger er solgt. Listene innvendig samt girkule er også solgt.
Chad Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Hei, hva skal du ha for høyre framdør? og evt shadowline lister rundt alle vinduene!
lagunilla Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Døra har rusta ihjel. Dret er chrome på de listene rundt vinduet.
lagunilla Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Døra har rusta ihjel. Dret er chrome på de listene rundt vinduet.
Vmaxx Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Hva skal du ha for shadowline listene? kan evt hente raskt
Otis Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Jeg har mottatt deksel fra lagunilla og han holder såklart ord. Alt i orden der Takk for handel! Hva skal du ha for shadowline listene dine da? Utvendig og innvendig?
lagunilla Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Like måte! Listene på døra som gjenstår, men Vmaxx er ikke så villig til å svare på telefon eller sms... Edit: Vil bare nevne at det er så mange useriøse kjøpere her. Når en sier han skal ha noe, og jeg sitter i garasjen i flere timer for å demontere, og delene er klar for sending så vil'n ikke ha delen. Det er så kjip og ikke så gøy for meg å sitte å demontere bilen i filler.Det har også vært slik at jeg har sendt deler via posten der frakta kom på 140 ,- og kjøperen har IKKE henta delen. Da ble delene returnet hjem til meg. Dette har skjedd 3 ganger jaja....
Vmaxx Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Sorry at jeg ikke svarte lagunlilla, ble sittende i møte lenger enn jeg planla uten mulighet til å si fra! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Vmaxx Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Takker lagunilla for en god handel. Her var alt på stell Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå