eirikbg Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Noen som har alternativ til duxola gel? Prøvde det på noen felger, men det funker ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ja det der er no' dritt! Har brukt Gjøko eller noe, søk på google. Funker så mye bedre enn det tullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Jepp! Funka overhode ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Finner ingen som selger produktet. Finnes det en link til produsent noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Duxola er bra greier det! Men fjerne pulverlakk med malingsfjerner tror jeg du skal gi opp.. Glassblåsing er tingen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Trodde ikke felgene var pulverlakkerte. Sliter med å få tak i middel til å glassblåse med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Trodde ikke felgene var pulverlakkerte. Sliter med å få tak i middel til å glassblåse med. http://clemco.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Gammel duxola=bra Ny duxola=babylotion. Den nye er altfor lite "giftstoffer" i. Da jeg holdt på med mine felger brukte jeg en gammel Duxola jeg hadde,og den var sterk og god. Men her må jo være noe enn kan få taki som er like sterkt som den gamle gode duxolaen som var før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Miljø gutter.. Miljø! Bruker dere ett stoff som virker så må dere huske at akkurat da så dør en liten baby sel! Duxola fikk ikke lov til å drepe flere små sjarmtroll og måtte derfor slutte å produsere det gamle stoffet Så når dere sitter der å skraper og pusser i timesvis så tenk da at dere gjør en hederlig innsats i å redde verden, da blir jobben som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Her er det jo en annen tråd om lakkfjerner viewtopic.php?f=13&t=226749&start=15 Finnes jo andre alternativer til lakkfjerning en den nye duxola gel'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Som det ble nevnt i andre tråden hjelper det at gel'en får ligge på lenge. Har lagt på 2 ganger a 15 timer. Slik ser det ut nå. Det er bare litt grunning som gjenstår. Kjører på med et lag til så satser jeg på at alt blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Dette er etter 3 runder. Lot det ligge ca. 20 minutter hver gang før jeg steamet dem. Så da hadde jeg altså den gamle typen Duxola? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Er det er gel eller flytende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Dette er etter 3 runder. Lot det ligge ca. 20 minutter hver gang før jeg steamet dem. Så da hadde jeg altså den gamle typen Duxola?[ Bilde ] Du har garantert den gamle. . Den nye som jeg brukte ,var elendig i forhold til den gamle jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Er det er gel eller flytende? Skal ikke forklare hvordan det så ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå