Turbo-HF Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Etter helgens treff 04. mai på Valle Hovin, så har vi 3 uavhentede pokaler for følgende biler: "Treffets sprekeste hekk": Vinrød 850 V12. "Treffets minste hjul": 14" felger, sølv E30 touring. "Treffets blankeste": Svart Z4 35is. Ta kontakt med Rune i styret: runeteien@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Etter helgens treff 04. mai på Valle Hovin, så har vi 3 uavhentede pokaler for følgende biler:"Treffets sprekeste hekk": Vinrød 850 V12. "Treffets minste hjul": 14" felger, sølv E30 touring. "Treffets blankeste": Svart Z4 35is. Ta kontakt med Rune i styret: runeteien@hotmail.com Til nå er det ingen som har kontakta meg for avhenting av kjempe fine pokaler hvi sender i posten uten kostnader .jeg har også sent sms til bil bilens reg eiere,null respons .pokaler blir pakka ned nå og brukt til høst treffet . runeteien styret oslo akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 "Treffets blankeste": Svart Z4 35is. Dette er vel bmwZ her inne kanskje? viewtopic.php?f=6&t=227901 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Kan vel ikke være andre enn bmwZ nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 bmwZ sin Z4 35iS var ikke tilstede på treffet, så det dreier seg nok om en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Har treffet allerede vært??? trodde det var i juni jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Det er vel stort sett altid i førsten av mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 auch! er bare meg som da ikke har fulgt med her:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Hehe, nei, denne Z4'en er det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå