Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte meg at passformen ikke var 100%, kan ikke si at det var det med CSL fangeren til GS heller, så den trenger litt justering på min vertfall.

Sto et par hatt bortfor deg på 1 Mai treffet, nydelig bil ;)

Har ikke lagd tråd ennå nei, men er vell snart på tide ^^

Skrevet

Neida, har pre-face ;) Litt spesiell farge, men ganske mørk når det er overskyet. Aegean Blue

Tror jeg ennå hadde M-tech2 med Hamann leppe på 1 mai treffet, evt. M-tech 2 med Clubsport splittere, men nå ser den sånn ut:

picture.php?albumid=5689&pictureid=30831

Si fra hvis jeg skal fjerne bildet

Skrevet
Neida, har pre-face ;) Litt spesiell farge, men ganske mørk når det er overskyet. Aegean Blue

Tror jeg ennå hadde M-tech2 med Hamann leppe på 1 mai treffet, evt. M-tech 2 med Clubsport splittere, men nå ser den sånn ut:

[ Bilde ]

Var det deg jeg møtte i Klepp sentrum på søndag?

Skrevet

[ Bilde ]

Stemmer, husker den. Du hadde vell clubsport splitterene. Meget pen ;)

Skrevet
Stemmer det ;) Lett og kjenne igjen den fine bilen din også :drool:

Hehe. Takk for det. :) Og der gikk det opp for meg hvilken bil det er du har da Mossige skrev splittere. Dette er vel den med brunt interiør og SMG kasse?

Skrevet

Takk :) Var litt skeptisk på skinnet og treet i starten, men nå har jeg ikke lyst å bytte noe som helst.

Jeg får få gang på en egen tråd sånn at vi slipper og spamme ned denne med min bil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...