Stawky Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Tenkte meg at passformen ikke var 100%, kan ikke si at det var det med CSL fangeren til GS heller, så den trenger litt justering på min vertfall. Sto et par hatt bortfor deg på 1 Mai treffet, nydelig bil Har ikke lagd tråd ennå nei, men er vell snart på tide ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Mørkblå facelift? Må lage deg tråd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Neida, har pre-face Litt spesiell farge, men ganske mørk når det er overskyet. Aegean Blue Tror jeg ennå hadde M-tech2 med Hamann leppe på 1 mai treffet, evt. M-tech 2 med Clubsport splittere, men nå ser den sånn ut: Si fra hvis jeg skal fjerne bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 you bastards... 320dt edition 33 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Neida, har pre-face Litt spesiell farge, men ganske mørk når det er overskyet. Aegean BlueTror jeg ennå hadde M-tech2 med Hamann leppe på 1 mai treffet, evt. M-tech 2 med Clubsport splittere, men nå ser den sånn ut: [ Bilde ] Si fra hvis jeg skal fjerne bildet Var det deg jeg møtte i Klepp sentrum på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Stemmer det Lett og kjenne igjen den fine bilen din også :drool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Neida, har pre-face Litt spesiell farge, men ganske mørk når det er overskyet. Aegean BlueTror jeg ennå hadde M-tech2 med Hamann leppe på 1 mai treffet, evt. M-tech 2 med Clubsport splittere, men nå ser den sånn ut: [ Bilde ] Si fra hvis jeg skal fjerne bildet Stemmer, husker den. Du hadde vell clubsport splitterene. Meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Stemmer det Lett og kjenne igjen den fine bilen din også :drool: Hehe. Takk for det. Og der gikk det opp for meg hvilken bil det er du har da Mossige skrev splittere. Dette er vel den med brunt interiør og SMG kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Brunt interiør med smg? 330 med presse eller? edit: ser jo det i kjøretøyene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Du vet nok hvilken det er ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Soltak, fire eksosrør plassert langt ut på siden som på E38 og ikke som E46 M3 og med sota led baklykter? Sorry for OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 yup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Enormt pen den bilen din Svak for den fargekomboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Takk Var litt skeptisk på skinnet og treet i starten, men nå har jeg ikke lyst å bytte noe som helst. Jeg får få gang på en egen tråd sånn at vi slipper og spamme ned denne med min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå