JMossige Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Haha, side 9 er dedikert til deg Stawky få opp tråd, mye interesse for bilen din ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Var det den som var til salgs på østlandet sent i venter/tidlig vår Stawky? Kommer til å bli perfekt med BBS felgene JMossige, noen av de fineste felgende synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Stemmer, kjøpte den i Mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Regner med at du kjører på coilovers? Evt. hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Det stemmer. FK Highsport, som jeg er veldig fornøyd med. Dette er 2. bilen jeg har dette settet på. Mye pga den høye justeringsmuligheten. Kan senkes ned til 10 og 11cm, og er langt ifra bunn nå. Bra kvalitet, stivt og tight. På tyske ebay får du dette settet til halvparten av prisen inkludert frakt en her i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Hvordan er dette i forhold til vanlig mtech understell, vet du det? Tenker på stivheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Ganske stivt iforholdt, noe som er en selvfølge med justerbare coilovere. Skal du ha noe komfort, så ville jeg nokk kun kjøpt fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Jada klart det. Hovedgrunnen til at jeg går for justerbart er fordi jeg ønsker den nettopp stivere Når venter du nye felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Men da er det bare å handle Felgene ble sendt fra tyskland 11.07 med DHL, så hvis ikke tollen bruker lang tid så håper jeg på neste uke Vurderer ny farge på senter, men det finner jeg ut når de blir prøvemontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Jeg tror at en knall rød, eller kanskje en litt mørkere rød farge på felgene hadde kledd bilen godt! Gleder meg forøvrig til å se felgene på bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Blir nokk ikke røde. Men er bare å komme med flere forslag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Personlig hadde jeg lyst på kobberfargede felger, men det ville ikke samboeren ha. Hehehe. Men hadde vært kult om noen andre med blå bil fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Da ligger felgene på postkontor, og blir mest sannsynlig hentet iløp av helgen. Det var 2 kolli, og kun den ene jeg må betale noe på for å hente ut. Er jeg heldig som slapp under på den ene pakken? Eller burde egentlig begge vært gratis å hente ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Når jeg fikk mine betalte jeg bare ut den ene, de andre fikk jeg hente uten å betale Trur momsen ble 800,- da verdien ble satt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Ah, ok. Den jeg må betale for kom på litt over 1000, så høres riktig ut da Kommer litt bilder når jeg har hentet dem, og et par når jeg får prøvemontert neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå