matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Eksos eller bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hehe.. ikke feil det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 grisefeit bil! Grattis med gjennomført personlig stil som funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Takker så mye Henrik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Denne bilen din er rå! Har møtt deg en rekke ganger på forus/sola, kjører somregel XF eller discovery da, så du har nok ikke lagt merke til meg Men din legges godt merke til for å si det mildt. Synes også acs stussene passet utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Takker Må bare hilse på hvis du ser meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Skal blinke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Yes-Yes-YES! Elsker looken Godt noen drar'n litt lengre! Si ifra om du skal selge, da er jeg på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Nydelig look ja deilig farge kontrast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Takker så mye folkens Ryeng1: Har vurdert salg i det siste da jeg har meget lyst på M3, men får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hvor kjøpte du speilene dine? Kom over en tråd der du hadde bestilt, og sendte de inn igjen og kjøpte nye, pga de sto oppover som "M5 look". Hehe Etter å ha sett litt på M3 bilder, synes jeg mine ser litt rar ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Kjøpte dem brukt av en her på bimmers. Har ikke bestilt feil før, så må være en annen person du blander meg med Ja de m3 kopi speila ser ikke mye bra ut iforholdt til de orginale syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Åh! Da beklager jeg. Blinkset på nicket jeg da. Hehehe Finner ikke kopier som er lik nok, så tror jeg skal se etter brukte originale selv. Eller nye originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå