Gå til innhold

Nyterns semislappe 320dt - Prosjekt værbitt - Avsluttet

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ny bil og ny tråd.. her får jeg følge med da :D

Jammen, det liker jeg! Må forøvrig si at du har en raff HRV, hadde vært gøy å se en sånn en med masse senk og feite hjul en gang!

hehe, kunne jo vært moro. men den bilen selges til fordel for BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bayer :D

Kjekk og koselig tråd du har.

Jeg trodde bilen var blå, helt til jeg så det nederste bildet, over her. Hehehe.

Liker også avgjørlsen om oransje blink og omprogrammering. Du er i trygge hender hos TRF, og du kommer til å smile fra øre til øre i ettertid. Det er kjekt å reise til ham, og enda kjekkere å dra fra ham. Haha. Tolk det riktig, nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Selge! :shock:

Håper den isåfall får enda ett godt hjem, det er så trist når fine biler får feil eiere :(

Europris ja, stemmer! Man får visst tak i en som er hakket mer praktisk til bilrens fra samme produsent, men denne funka egentlig helt greit til formålet! Skulle vært mulig å låse munnstykket bare, hadde gjort det enklere å bruke den med børsta.

Ja.. Jeg har rett og slett ikke tid til å ta vare på den, noe som synes veldig godt på bilen, som overhodet ikke er nevneverdig fin lengre. Ble et rent tapsprosjekt det der. ;)

Det er stoffmatter du har der, ja? Fargen kledde ihvertfall, matcher dashbordet.

Ikke helt sikker på om jeg likte grillen, da jeg synes sort grill på mørk bil fjerner litt av "identiteten". Joda, har sort grill på min egen bil,men liker det egentlig ikke på den heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...