Gå til innhold

Kollisjonsputefeil på BMW - tilbakekaller eldre 3-serie NB!!

vebjørn13
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med markedsjef i BMW norge nå :) Han kunne fortelle at Airbaggen det er snakk om er montert i mange forskjellige bilmerker verden over, av alle disse millioner biler er det 6 stilfeller i kræsj at airbaggen på passasersiden ikke har blitt flylt riktig opp med luft. I norge er det snakk om E46 som er produsert fra 2001 til 2003. De bilene som vil bli berørt vil få et info skriv fra BMW, med innkallning til gratis reperasjon. Han sa også at dette er et FØREVAR prinsipp!

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge artikkelen i VG, så ble det ramset opp modeller. Ser at 320dAT ikke er nevnt! Det må da uansett være samme pute i alle E46 eller hva!?

Kan jeg forvente at min 2002mod 320dAT også skal inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge artikkelen i VG, så ble det ramset opp modeller. Ser at 320dAT ikke er nevnt! Det må da uansett være samme pute i alle E46 eller hva!?

Tror du ikke de vet hvilke biler det gjelder? Vent å se om du får et brev eller kontakt BMW! Ingen her som vet om bilen din har den airbagen!

Blir så frustrert av at hver gang det er tilbakekallinger, blir nordmenn helt hysteriske!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at bl.a. 320d ikke er nevnt er fordi VG har tatt infoen fra en amerikansk side, og der finnes det ingen 320d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...