janerik171187 Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 herregud og biler du har nå xD du bare henter og henter og henter! Ble brått litt ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 skjer ikke så stort mye her nå på e30 fronten. men driver å høgger unna litt delebiler for litt deler jeg skal ha og noen kroner inn i kassa blitt henta litt biler og da, nå står det 12x e30 her (ene er brodern sin) står og: 2x e39 3x e34 og et par pajeroer (trekkbil + delebil) men forsvinner biler fortløpende skal ikke ha så mange hehe har dog henta meg no greier til turbo'n kommer bilde når det er lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Du so har so saiko mange bilar og deler, du sitte vel ikkje med ein lsd diff med utveksling 3,15 - 3,25? Skulle hatt ein ny på bilen min då 3,64'en min gir bilen heilt tussete utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 3 minutter siden, RF91 skrev: Du so har so saiko mange bilar og deler, du sitte vel ikkje med ein lsd diff med utveksling 3,15 - 3,25? Skulle hatt ein ny på bilen min då 3,64'en min gir bilen heilt tussete utveksling Har kanskje. Har en 5-6 lamelldiffer. Skal få sett gjennom hva jeg har, du er ikke den eneste som har spurt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Om du har ein i bra stand so kan me godt bytta Min 3,64 skal vera tight og fin og bremsa bra. Har ikkje vore i bruk på 4-5 år sidan bilen står uferdig i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 bilde av det jeg henta til turbo'n, passer bra med zender stylinga de 12 timer siden, RF91 skrev: Om du har ein i bra stand so kan me godt bytta Min 3,64 skal vera tight og fin og bremsa bra. Har ikkje vore i bruk på 4-5 år sidan bilen står uferdig i garasjen skal se hva jeg har og hva jeg vil gjøre ,med de RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommbe Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Størrelse på felgene da?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 2 timer siden, tommbe skrev: Størrelse på felgene da?:) 15x7 foran og 15x8 bak, skulle likt 16" best, men ekke noe som vokser på trær akkurat har forøvrig og ordnet meg slissa/borra skiver rundtom og redstuffklosser til turbo'n og, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Hva har du til E39? Skulle hatt panser og litt småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 47 minutter siden, Shattered skrev: Hva har du til E39? Skulle hatt panser og litt småtteri har "alt" send meg en pm du Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 On 27.2.2016 at 22.43, Shattered skrev: Hva har du til E39? Skulle hatt panser og litt småtteri så mye rust på panseret ditt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 skal prøve få lagd en update her, skjedd ganske mye rart på fler fronter nå i det siste tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 liten update i hva som har skjedd i det siste fikk satt litt sammen på ene bilen jeg henta tidligere, demonterte en 323 delebil og satte over motor/drivverk etc fra den inn i denne, og ordnet litt i interiøret, nå er det "bare" å bytte til skivebremsbakstilling, og gjøre ferdig interiøret stort sett så er bilen klar til eu, ha skilt når sesongen begynner tenkte jeg noen bilder i random rekkefølger. Hawkon88 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 (endret) skjer da noe her, men vært opptatt med å bygge garasje, var en meget kort tur på e30meet. ble 318i 🤣 oppgraderte til yellowstuff klosser og ventilerte bremser framme. URL=http://s82.photobucket.com/user/tempore50r/media/garasje/IMG_20170710_203445.jpg.html][/URL] var hellvetes kø onsdag kveld (tok teknisk da) men fikk tatt teknisk tilslutt eneste bildene jeg tok da er dårlig til å ta bilder for tia ble hele ett heat kjøring på meg, (dyreste rundene jeg har vært borti tror jeg hehe) men tilbake til garasje fikk omsider surra meg til å sende "søknad" om jeg kunne benyttem eg av den nye regelen uten å søke (50m2 garasje) og det kunne jeg, så da ble det å finne fram graveren ble hull (ikke ferdig ennå da så meget stygt(leker bare gravemaskinfører og såe)) henta isolasjon etter grus og isolasjon/forskaling ble betong og ringmur tilslutt henta stål kjekt med graver da og litt vegger løfta opp litt stål fikk jaggu opp den andre og takstoler på vindsperre og begynt isolert tak på kledning må til handla seg en uberbillig atv og til å flytte jord med (må få på hengerfeste da) brukt port montert #budsjettbygg flislagt og jaggu (alt annet enn pent men duger) fått opp litt lys og gips fått opp talja og, (kjekt med gipsheis da :P) fikk løfta inn bukken og kompressor idag (kompressor skal mest sannsynlig i kjelleren etterhvert) begynner hjelpe ivaffall. men ting tar tid, satser på å få skrudd litt e30 i vinter igjen i ny garasje skal og bygge om andre garasjen litt så har litt å gjøre der og. Endret August 8, 2017 av janerik171187 Hawkon88 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 ble visst hoppa over noen bilder, men det viktigste ble med ser jeg hehe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå