thommas88 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Min har hatt 190 med nåla på bane selvf.. men noe mer enn det turte jeg ikke å presse den. Var sikkert 10 sec fra å si pang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 255 på nåla, på autobahn, Traff ikke 250 sperra da audien forran meg lå i "bare" 180... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Her på forumet har vi mange yngre og lettpåvirkelige lesere og slik feilinformasjon er da ikke helt heldig, kan i værste fall få uheldige konsekvenser. For å holde tråden litt til topicen, hadde 170 km/t på vinterdekk med E90en her om dagen. Dekka er godkjent opp til 180 km/t men var likevel ikke så veldig behagelige å kjøre i disse hastigheter, sier forøvrig ikke hvor eller når dette skjedde Skrevet 22.09.2013 - 21:46 Litt over 220 km/t på speedo i dag med E90en Hysjhysj Jeeez! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Raskeste jeg har kjørt med 520D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hvor da Sausgutt? torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Kan vel være fint å vite det, så jeg vet at jeg kan komme meg rundt trygt. Så det ikke plutslig kommer en idiot i 250kmt ut fra ingenting., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hvor da Sausgutt? Sikkert på E6en i rushen, er det ikke den stilen du liker Saus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Sikkert på E6en i rushen, er det ikke den stilen du liker Saus ikke helt riktig var på riksvei 7 i en sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Sikkert på E6en i rushen, er det ikke den stilen du liker Saus riksvei 7 mot geilo midt i svingene der det er farligst å kjøre Kan vel være fint å vite det, så jeg vet at jeg kan komme meg rundt trygt. Så det ikke plutslig kommer en idiot i 250kmt ut fra ingenting., du kommer aldri til å kjøre bil på tidspunktene jeg kjører uansett, jeg er som en flaggermus, holder meg unna veiene om dagen og cruiser rundt om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Raskeste jeg har kjørt med 520D Går ann så dårligt den bilen din? ikkje mye å skryte av då noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 230 på E18, humpa så fælt at jeg ga meg, hadde fortsatt 2k rpm igjen å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 150 med bmw e36 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Går ann så dårligt den bilen din? ikkje mye å skryte av då kunne greid 250 minst men hun som tok bilde ville ikke at jeg skulle prøve det xD skal prøve å makse når jeg er alene og har fred og ro i hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 102 km/t på E6 med 740'n. Gikk så fort at jeg ikke turte mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå