Magnus. Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Jeg synes profilen/utbygget under bakruta ble fremhevet, kan være kombinasjonen av at du har fjernet emblem og lysforholdet som lurte meg tøff er den iallefall. Jepp, er kostbar i innkjøp s54, men definitivt verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Hvordan er denne å kjøre med nå, egentlig? Kan ikke se for meg at handlingen er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 herregud så bra bilen ser ut andreas! morsomt å få sett bildene på pc´n så jeg faktisk ser alle detaljene! helt fantastisk bygg nok engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Denne skal jeg lese når jeg får tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2016 Ikke så flink på å oppdatere, men her er litt bilder ihvertfall Designer, Ivrig86, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 herregud å rå den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå