Gå til innhold

Norbakken's E28 518i - Til salgs


Anbefalte innlegg

Sommer er agurktid, så også på bilfronten, hvertfall for min del. Bilen brukes hver dag til jobb og fungerer utmerket. I det siste har den dog begynt å mislike Oslo-varmen på tomgang, får se litt nøyere på det en dag...

Anyway, et halvskittent bilde skader vel ikke :D

pr6i06ka8ea6rubj3hlm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er agurktid, så også på bilfronten, hvertfall for min del. Bilen brukes hver dag til jobb og fungerer utmerket. I det siste har den dog begynt å mislike Oslo-varmen på tomgang, får se litt nøyere på det en dag...

Anyway, et halvskittent bilde skader vel ikke :D

[ Bilde ]

Spotta deg i byn her for en god stund tilbake! Fin bil! Kjørte Hiace woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er agurktid, så også på bilfronten, hvertfall for min del. Bilen brukes hver dag til jobb og fungerer utmerket. I det siste har den dog begynt å mislike Oslo-varmen på tomgang, får se litt nøyere på det en dag...

Anyway, et halvskittent bilde skader vel ikke :D

[ Bilde ]

Spotta deg i byn her for en god stund tilbake! Fin bil! Kjørte Hiace woho!

Kjører en del for tida, så det er bare og hilse, tute, blinke etc hvis du ser meg :P

Er det du som kjører denne, forresten? :lol:

04zkr5ln6viwm61sfqet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veldig lenge siden update her nå, hovedsakelig fordi bilen bare går og går og jeg er fullt opptatt. Men jeg fikk handla meg nye felger for en stund siden og gleder meg enormt til å hive de på til sommeren! 8)

7ypejc553gjxrzvlehcr.jpg

Og så har jeg vært en tur til det blide Trøndelag i helga, og tur/retur Oslo Trondheim er NULL stress for en 28 år gammel 5'er!

Den bilen er en drøm :P

Eneste nedturen var å kjøre nordover fredag den 13, og da måtte det jo skje noe, så ny frontrute må på plass etter hvert... :(

9gso6wqp9q00pwrxbizu.jpg

Ellers skal 5'ern bli storebror om ikke så lenge, og både han og jeg gleder oss til det nye familiemedlemmet kommer :D

lntuhuxlqpbhdpc29jhd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må regne med litt svinn, en bil er til for å brukes vet du :wink: Men det er bra å høre at turen gikk så greit, er jo kvalitet man kjører og kvalitet varer :)

Hva er det som kommer nå da? :P

Kan ikke forvente noe annet når den brukes nei, men den fungerer altså helt utmerket! :)

Jeg må ha en bruksbil da denne skal stå parkert i vinter..., ser ut til at det blir en 1'er av noe slag 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å bruke den, sålenge bilen ikke står seg ihjel, så er det utrolig hvor solid en gammel bil er.

Sålenge det elektriske er bra, hjullagre og bremser er i orden, så skal det mye til å bli ståendes langs veien.

Skal på EU med den i løpet av måneden, er litt spent, men tror det skal gå fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • norbakken changed the title to Norbakken's E28 518i - Til salgs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...