speedtouch01 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Har kjøpt en e30 325 fra 1986 som er defingrå, og som har alle de originale klistermerkene i motorrom, også det på støtdempertårnet der det står delphingrau metallic er på plass. I vognkortet derimot står det at bilen skal være blå, skjekka derfor om kannsje plata under frontvinduet der rammenummeret er innskrevet muligens kunne være fra en annen bil, men nei her var det kun originale sveiser å se. Er det noen måte å finne ut hvor feilen ligger ? burde kannsje gå an og skjekke det ut i fra rammenummer?? Hilsen Arild Aarebrot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Bare skriv inn de 7 siste i rammenr på http://www.bmwvin.com/ så får du utstyrsliste med farge osv (krever registrering) Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 http://www.rubmw.ru/vincode/eng/ Så slipper du registrering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedtouch01 Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Kjempehjelp ! fargen stemte, det må være feil i vognkortet da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Der Barockengel Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Jeg tror rett og slett noen har sett på fargen og definert den som "blå". Hadde vært interessant å høre hva andre BMWer lakkert i delphin har angitt som farge i vognkort.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedtouch01 Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Ja, den tanken slo meg, men det var da veldig rart når fargen hetter grå liksom. Fargen har vel kannsje snev av blått i seg i ett bestemt lys men allikevell. Den er så grå som det går ann i mine øyne vertfall. Evt om han skulle skrive Grå så ble de Blå ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooh Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Samme med tazmania grå heter grønn i vognkortet. Det er da en grønngrå farge:) Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Jeg har dunkelblau på bilen og vognkortet sier svart. Så de er ikke helt stødig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts