Frode D Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 (endret) Fra side 109 er tråden gjort om til garasjetråd for både E92 335i og E90 320d, da jeg heller vil ha alt samlet i en tråd enn to tråder. Som noen kanskje har fått med seg, har jeg fått tak i ny bil (omsider). Tok litt tid å finne en bil jeg ble fornøyd med, men til slutt endte jeg opp med denne. Eneste jeg savner er takluke, men det skal jeg klare meg uten. Fantastisk motor og lyd, som gjorde at jeg smilte hele veien hjem når jeg hentet den! Det er altså en 2008 mod E92 335i med manuell girkasse og Sapphire Black lakk. Og en helt ok utstyrsliste. Har en del planer med bilen, men stilen vil nok bli lavt og bredt sånn som den forrige E91 min. Bare at denne gangen blir det luftunderstell for å kunne bruke bilen skikkelig. Midlertidig senk er bestilt: H&R senkefjærer. Utstyrsliste: S1CAA Selection of COP-relevant vehicles S1CBA CO2 equipment S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S606A Navigation system Business S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control, Teleservices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7RSA Package Comfort S7SNA Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Dealer List Europe S879A On-board literature, German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjustment, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometre speedo S704A M Sports suspension S851A Language version German Og så over til bildene! Har aldri tatt bilde av en sort bil før så resultatet ble ikke så bra i sterkt sollys.DSC_0049 by FrodeDale, on FlickrDSC_0053 by FrodeDale, on FlickrDSC_0033 by FrodeDale, on FlickrDSC_0034 by FrodeDale, on FlickrDSC_0044 by FrodeDale, on FlickrDSC_0051 by FrodeDale, on FlickrDSC_0064 by FrodeDale, on FlickrDSC_0066 by FrodeDale, on FlickrDSC_0068 by FrodeDale, on FlickrDSC_0075 by FrodeDale, on Flickr Fornøyd med effekten i lakken:DSC_0041 by FrodeDale, on Flickr Over og ut! Endret August 14, 2016 av Frode D s54power, Christian Haugerud og evi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 gz Så kanon ut den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Grattis med ny bil! Rett og slett lækker den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Grattis! Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 rå bil frode! henta den i norge eller import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Gratulerer så mye her også. Har virkelig stor tro på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Wow! gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Kanonflott bil noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Nydelig.. Grisemisunnelig på motor når du har fått jazza den her opp, kan vi jo bare bytt likt over ?! Hahaha. Nei da. Men tenker denne kommer til å se sykt rå ut med riktige felger og luft Godt du skal ha luft, for da bare venter jeg til du har bestilt og montert. så vet jeg hva jeg skal bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Inni svarte for en fin bil, å litt av en motor også! Den var drit fin, mye hester er det i 335 bensin? 300++? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Den var drit fin, mye hester er det i 335 bensin? 300++? 306hk. OT: Grattis med pen bil. Fargen var spenstigere på E91'en, men blir nok bra dette også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Gratulerer igjen! Grisefin bil Frode, og satan som den går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 gz Så kanon ut den der! Grattis med ny bil! Rett og slett lækker den der! Grattis! Dette blir spennende! Nice! rå bil frode! henta den i norge eller import? Tusen takk folkens! Dette er import, siden flertallet i Norge har automatgir. Gratulerer så mye her også. Har virkelig stor tro på denne. Wow! gratulerer med flott bil! Kanonflott bil noen planer for den? Tusen takk Planene er luftunderstell og breie felger. Blir vel i samme stil som E91, bare mer kjørbart. Nydelig.. Grisemisunnelig på motor når du har fått jazza den her opp, kan vi jo bare bytt likt over ?! Hahaha. Nei da. Men tenker denne kommer til å se sykt rå ut med riktige felger og luft Godt du skal ha luft, for da bare venter jeg til du har bestilt og montert. så vet jeg hva jeg skal bestille Hehe, kommer nok til å ta litt tid før jeg får den sånn jeg vil ha den, for det er ganske dyre oppgraderinger som skal gjøres. Får se hvor langt pengene strekker til Luft er førsteprioritet! Inni svarte for en fin bil, å litt av en motor også!Den var drit fin, mye hester er det i 335 bensin? 300++? Takker! 306hk og 400nm Den var drit fin, mye hester er det i 335 bensin? 300++? 306hk. OT: Grattis med pen bil. Fargen var spenstigere på E91'en, men blir nok bra dette også! Finere farge på E91 ja, men har fulgt med på 335i siden før jul og det er sykt vanskelig å finne en som har "alt". Men jeg er posotivt overrasket over Sapphire Black, så jeg er veldig fornøyd. Gratulerer igjen! Grisefin bil Frode, og satan som den går! Takk! Nå kan jeg holde følge med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Grattis med feit coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå