Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Så sinnsjukt rått!:-)))

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

:mrgreen:

Nei er orange i lykteglasset der blinklyset er ;)

Gjør seg veldig på svart bil :)

Det tror jeg ikke fins, har aldri sett det på E92 før. Ikke tror jeg det hadde blitt fint heller..

Men det kler E46 og E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk, og det ser ut som en veldig fin kjørehøyde også ;)

Har du valset inn profilen på innsiden av bakskjermene, eller trenger du ikke det?

Har visst glemt å svare deg her! Bakskjermene er ikke valset enda, så får litt bedre plass når det er gjort. :) Framskjermene er jo plast, så der er det ikke mye som kan gjøres.

Det her ser helt syyyykt ut! Well done :)

Takk! :D

Ser utrolig bra ut Frode! :applause:

Takker!

Speechless. Ser ut som luft er veien å gå.

Er det overhodet ikke mulig å få godkjent luftunderstell?

Veldig greit å kunne kjøre lavt og ha stiv bil, for så å heve den opp så blir den behagelig å kjøre. :)

Tviler på at det går. Husker ikke reglene i hodet nå, men tror kun det er mulig å få godkjent bak. Og så tror jeg ikke det er lov å kunne justere den opp/ned inni bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil med meget gromt understell :applause:

Gleder meg til å se resultat når du har valset skjermer og testet med breiere felger.

Video med lyd av senk/heving + lyd fra kompressor og bruk av app ønskes :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det går. Husker ikke reglene i hodet nå, men tror kun det er mulig å få godkjent bak. Og så tror jeg ikke det er lov å kunne justere den opp/ned inni bilen...

Er litt rart det der egentlig, mtp. på at Citroën har jo brukt høydejusterbart chassis i mange mange år, med justering inne fra kupeen. Riktignok hydraulisk, men prinsippet blir jo likt..

Om en finner et luftsystem som er TUV godkjent, skulle en jammen meg prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil med meget gromt understell :applause:

Gleder meg til å se resultat når du har valset skjermer og testet med breiere felger.

Video med lyd av senk/heving + lyd fra kompressor og bruk av app ønskes :mrgreen:

Takker! Skal få til en video snart..

Er litt rart det der egentlig, mtp. på at Citroën har jo brukt høydejusterbart chassis i mange mange år, med justering inne fra kupeen. Riktignok hydraulisk, men prinsippet blir jo likt..

Om en finner et luftsystem som er TUV godkjent, skulle en jammen meg prøvd...

Okei. Det visste jeg ikke. Fant selvfølgelig ikke dokumentet med godkjenning av senkesett nå, men jeg gidder hvertfall ikke å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer litt på er åssen det er å kjøre med dette, er jo en stooor krangel blant Static gutta å Airride gutta :P Har hørt ganske mye positivt om dette og at det er nesten som å kjøre med luft som med static coilovers. Det blir jo vel ganske stivt dette og når du kjører på med luft? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal krangle om det. Det er vel ingen konkuranse De som krangler har som regel aldri kjørt med luft. :P Har kjørt lavt på coilovers og det er fett, men det kan bli litt tungvint i lengden. Har stor respekt for de som kjører like lavt på coilovers som på luft, men skjønner ikke at de vil ødelegge bilen på den måten......

Kjørehøyden fra karosseri til bakken er lavere nå enn med E91 jeg hadde, siden jeg kan heve den når jeg trenger det. :)

Min erfaring med luft er slik:

- Justerer opp bilen 2-3cm bra bunn så er den veldig stiv å kjøre og humper bortover veien.

-Justere den 5-6cm over bunn så blir den behagelig å kjøre. Litt mykere enn M-sport, men mindre krenging i svinger.

Har ikke kjørt med den høyere enn det, men den blir nok hard igjen da pga trykk i belgene. Har justerbare dempere både foran og bak, så det er mye som kan justeres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er endelig alle sensorene på plass og justert. :D så hvis alt går etter planen lager jeg en kjapp film av hvordan det fungerer imorgen. Ble mørkt nå når jeg var ferdig, så var ikke vits å filme...

Digg å være ferdig! :)

Det har vel noe med det å gjøre at skal det være lavt, så skal det være lavt hele tiden ;) Ganske lystig på luft selv, men litt vanskelig nå som student :P

Mulig det. Men vil fortsatt ikke ødelegge bilen. ;)

Dette var gromt! Spent på hjula du velger :)

Bruker du denne bilen om vinteren å?

Jeg også, ombestemmer meg hele tiden. Men blir nok ikke bestilt før i vinter uansett.

Kommer ikke til å ta av skiltene på bilen, men kommer til å kjøre en veldig lite. Kun når det er tørre veier, da jeg ikke har vinterdekk til den. Satser på å få tak i en bil til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...