Stenbakken Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Synd og høre Frode. Satse på at neste kit fungerer enda bedre Og grattis da det kommer nye felger, bestemt deg hva du vil ha enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Universalkit du har på nå da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Synd og høre Frode. Satse på at neste kit fungerer enda bedre Og grattis da det kommer nye felger, bestemt deg hva du vil ha enda? Ja, de bakbelgene er ikke noe å satse på.. Har bestilt OZ Futura i 9.5+11x18 et19 foran og bak Universalkit du har på nå da el? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Ja, de bakbelgene er ikke noe å satse på.. Har bestilt OZ Futura i 9.5+11x19 et19 foran og bak Nei. Ahh, de tror jeg blir helt rå på denne her da du får slengt den i bakken Bestilte meg nye felger IGJEN selv, så god følelse og alltid like spennende og prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Ahh, de tror jeg blir helt rå på denne her da du får slengt den i bakken Bestilte meg nye felger IGJEN selv, så god følelse og alltid like spennende og prøve noe nytt Det tror jeg også. Hvilke har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Blei det 19"?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Blei det 19"?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Nei faen, det var en skrivefeil Er så vant med å skrive 19". Det blir altså 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Veldig bra jobba! stilig å se norske biler på luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Veldig bra jobba! stilig å se norske biler på luft Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fjooo!, blei nervøs her nå Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Tok noen bilder av bilen din i helgen på motor showet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Awesome car! Helt rå den her altså, kledde faktisk de Rondell felgene godt. Gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Takk for bildene, Thomas. Awesome car! Helt rå den her altså, kledde faktisk de Rondell felgene godt. Gleder meg til å følge med videre Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Syyyke specs på de futuraene Blir spennende og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå