Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Løp å kjøp eksos! Fra spøk til alvor, jeg har hatt 2 335er. Hadde performance på den første og akrapovic på den siste. Byttet akrapovicen til performance anlegget igjen. Du må tåle mye lyd, men det er første oppgradering jeg skal gjøre hvis jeg får en 335 igjen. Finnes ikke diesel lyd

Vi får se! Det blir ikke i første omgang siden jeg er så fornøyd med lyden allerede. Men vil høre det i virkeligheten først, uansett.

Spekulert på hvilket luftsystem du skal ha? Hva ligger noe slikt på?

Har så lyst på luft på e30'n, men blir nok vanskelig vil jeg tro...

Er bagriders jeg har vært i kontakt med. De har jo en E92 335i med luft som showbil, så regner med det systemet er gjennomtenkt og bra. E30 er vel få ferdige "kit" til.

Velkommen i 335i klubben :D . Gled deg til mange timer med kos kjøring. Noe effekt/lyd av luftfilter/scoops? du har valgt riktig girkasse . Det er vanskelig å finne riktig.

Takk for det! Er veldig glad for at jeg valgte manuell, det er ikke så lett å få tak i men er absolutt verdt det! Luftfilteret oppgir de 27hk mer effekt av, men jeg har mine tvil. Kjøpte det egentlig for å få litt mer innsugslyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på GS, men alle BMW-forhandlere kan få tak i. Koster ca 200kr og er delenr: 51167132376 :)

En som heter Brilleholder som har delenr: 51167132376

Og en som heter innlägg: 51169198284

De koster 220kr hver.

Bestilte du begge?

Ikke meninga å snakke om det her i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med drømmebil! I nok med at den ser vanvittig bra ut, men når motoren også står i stil så kan man vanskelig forlange særlig mye mer ;)

Skal bli ordentlig spennende å følge med her fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med drømmebil! I nok med at den ser vanvittig bra ut, men når motoren også står i stil så kan man vanskelig forlange særlig mye mer ;)

Skal bli ordentlig spennende å følge med her fremover!

Takk for det!

Dette er definitivt en realistisk drømmebil. Rekkesekser med twinturbo er fantastisk :)

Hærlig bil!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt litt smått på Rondellene. Først prøvemontering på bil, og så litt fjerning av lakk.

Litt smått med 18 kanskje? Litt mer senk og litt mindre dekk så kan det kanskje bli bra. :)

8963023816_1d661a037c_b.jpg

8963023246_ca839c6ddd_b.jpg

8963023386_80c5b5f8fb_b.jpg

8963023618_b450e2d606_b.jpg

Smørte på tre lag med Duxola Power gel i løpet av 3.5 timer. Her har lakken begynt å slippe:

8963023008_8c25d77a54_b.jpg

Høyttrykkspylte kantene og trodde det skulle gå som en drøm. Men allikevel kom ikke all lakken av på den ytterste delen av kantene, så måtte skrape resten. Er uansett et greit utgangspunkt til å pusse ned og polere. :)

8961825003_9d0ef5e08b_b.jpg

Bestilte poleringssett fra gasolin idag, så blir vel polering i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble bra jeg. :)
Syns de så veldig små ut? Eller er det bare meg?

Fra siden syns jeg også de ser litt små ut, men bak og foran greit. Er uansett tilbake på 19" nå. Var bare for å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...