Frode D Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Da skal Futuraene selges til fordel for nye hjul. Sjekk annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=51827149 Og nei, ikke spør hva jeg skal ha nå. Har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Ey Frode? Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Ey Frode? Sent from my iPhone using Tapatalk ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 ?? Hvordan felger skal du ha? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Det er ikke bestemt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 haha sorry jeg bare måtte siden du sa det ikke var vits å spørre xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Fikk disse i posten idag. Skal montere de imorgen for endelig å bli kvitt det blåe feltet på skiltet. Facebook.com/norgesmerker/ Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 hvor bestilte du de fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 hvor bestilte du de fra? Info står her: https://www.facebook.com/norgesmerker/info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg har de der også. Eneste som var litt dumt med de jeg fikk var at de var litt små. Jeg skrev det tilbake til de så kan hende de du har fått er større? Hadde vært bedre om de hadde vært litt for stor så man kunne skjært vekk det til overs. Hvis du klikker på siste bildene i tråden min, så tror ejg du klarer og se hva jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg har de der også. Eneste som var litt dumt med de jeg fikk var at de var litt små. Jeg skrev det tilbake til de så kan hende de du har fått er større? Hadde vært bedre om de hadde vært litt for stor så man kunne skjært vekk det til overs. Hvis du klikker på siste bildene i tråden min, så tror ejg du klarer og se hva jeg mener.. Mine dekker hele det blå feltet. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Kanskje fordi jeg har plastskilt? Mine fyller hvertfall ikke helt ut. Det er snakk om såpass lite at det er ingen som har kommentert det, men man ser det hvis man ligger godviljen til :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Kanskje fordi jeg har plastskilt? Mine fyller hvertfall ikke helt ut. Det er snakk om såpass lite at det er ingen som har kommentert det, men man ser det hvis man ligger godviljen til :/ Kan være det. Men fikk spørsmål om jeg hadde plast eller alu, så kan være det er forskjellige merker. Du får bruke sprittusj på det blå som du ser. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ja, jeg gjorde det med en gang, men gikk vekk i første vask! Når du sier det så fikk vel jeg også spørsmål om plast eller alu.. Kan være de har sendt feil likevel.. Jaja Fin liten oppgradering hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå