Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Jeg har de der også.

Eneste som var litt dumt med de jeg fikk var at de var litt små. Jeg skrev det tilbake til de så kan hende de du har fått er større?

Hadde vært bedre om de hadde vært litt for stor så man kunne skjært vekk det til overs.

Hvis du klikker på siste bildene i tråden min, så tror ejg du klarer og se hva jeg mener.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de der også.

Eneste som var litt dumt med de jeg fikk var at de var litt små. Jeg skrev det tilbake til de så kan hende de du har fått er større?

Hadde vært bedre om de hadde vært litt for stor så man kunne skjært vekk det til overs.

Hvis du klikker på siste bildene i tråden min, så tror ejg du klarer og se hva jeg mener..

Mine dekker hele det blå feltet.

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi jeg har plastskilt?

Mine fyller hvertfall ikke helt ut. Det er snakk om såpass lite at det er ingen som har kommentert det, men man ser det hvis man ligger godviljen til :/ 

Kan være det. Men fikk spørsmål om jeg hadde plast eller alu, så kan være det er forskjellige merker. Du får bruke sprittusj på det blå som du ser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjorde det med en gang, men gikk vekk i første vask! 

Når du sier det så fikk vel jeg også spørsmål om plast eller alu.. Kan være de har sendt feil likevel.. Jaja :) 

Fin liten oppgradering hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...