emirdruzic@yahoo.no Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Business navi kart trenger oppdatering er ikke sikker om den har dvd eller hard disc prøvde å ta ut dvd men der står at den er blokert ,,.var innom sulland verksted de vil ha litt under 4000 for å fornye kart både om det er med dvd eller med hard disc ,.,.lurer på om jeg skal kjøpe barbar navi kunne ha kjøpt 2 egentlig ,.,.eller er det noen i lillehammer omr.som kan hjelpe meg ,.,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hva er årsmodell på bilen din (jeg går ut ifra at det er en E61 520d ref. profilinfo.)? Dersom bilen er produsert før 03/2007 har du ikke mulighet til å få kart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emirdruzic@yahoo.no Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Det er en 2009 520d import Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 fins ikke sånt for å laste ned på nettet da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Har du business navigasjon har du ikke harddisk. NavigasjonsCDene kjøper du hos BMW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emirdruzic@yahoo.no Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Det er jeg klar over men den koster ca.3500 inkl DVD plate,DVD alene koster ca2000kr ,jeg tror jeg kjøper meg den frekeste tomtom navi med live kart Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Du trenger kun DVD-en, hva er de resterende 1500,- for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emirdruzic@yahoo.no Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 DVD er blokkert, må få den ut med deres data og dette varer ca en time og om den har hard disc da er pris det samme dvs code til hard disc koster ca .2000 kr plus oppdatering ,.,. det sier dem på sulland Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hva mener du med blokkert? Vil den ikke ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emirdruzic@yahoo.no Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Hva mener du med blokkert? Vil den ikke ut? Dette er import fra Tyskland og der dem blokerer navi dvd i dvd spileren pga.tyveri Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegard89 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Går ann og laste ned kart på nettet. Bare søke litt på google det sikkert den cden vi har i bilen er brent ut på en uorginal cd. Men det er navi professional Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts