TRF Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 dagens tips til m47; termostathus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Tror jeg nesten har funnet en lekasje Hører svakt sus fra en slange på høyre side i motoren. Takk for tipset om å lytte på motoren etter at jeg har stoppet. Har gjort det før uten å høre noe, men nå hørte jeg det "frese" litt Noen som har byttet slanger på den siden av motoren og vet om det er vanskelig å komme til ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Av med vifte og deksel rundt vifte, i motsatt rekkefølge Så kommer du til alt sammen, på en enkel måte. God plass på disse mikromotorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Hmm Det går ett par slanger ved manifoilen og jeg er nesten sikker på at det er en av de som er problemet Vet jeg må ta av hele (idiotiske, synes jeg) dekselet over motoren, men det er fortsatt veldig vanskelig og komme til slangene. Noen som har byttet disse slange og har noen tips ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Deksel over motoren trenger man ikke ta av, stort sett. Det er deksel over vifte man trenger ta bort, samt viften. Da kommer du til bedre. Kan ikke huske at det var noen spesielle problemer med å komme til noen slanger egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Sjekket litt mer (Ting Tar Tid) og det virker som det lekker fra Turboen. Kanskje den er gåen for bilen trekker veldig dårlig. Kan lekasjen være der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå