Sindre Dahl Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Vi fikk nå valset litt mer bak idag! Vi må nok ta enda litt mer, men det begynner å komme seg litt Stemmer det takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Endelig fått montert på senk bak og fått på hjulene Måtte kappe de gamle demperene av for de satt noe helt for jævlig. Takk til Luxcy for fine bilder Kristiansan'årn og norbakken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Prøvde å få av demperen.min her om dagden og skulle bytte til sænkefjører bak også med tuv, og godkjenne dette slik at om jeg blir ståppa av onkel blå så står der i vognkortet at bilen er godkjent med senk Men ga f! Fikk det altså ikke til, så må ta å kappe av demperen når jeg bytter til coilovers litt synd da jeg hsr nivåregulering og den fungerervhelt fint :/ Men som alltid: feeet bil! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 De hylsene bak pleier å sitte som faen, men med 2 eller 3-armsavtrekkere så har det alltid gått fint med meg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 De hylsene bak pleier å sitte som faen, men med 2 eller 3-armsavtrekkere så har det alltid gått fint med meg vertfall Hvordan setter du den da? Bare på metallet rundt gummien? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 mine har som regel løsnet med en 2x4 og slegge de fleste gangene Brukte avdrager ett par ganger men det går fint med litt bryt og bend også Bilen kledde virkelig godt hamann 18" + oz senterkopper! Trenger ikke være å hinsides lav som med 17" også Må skifte bærebruer årlig med høgda mi, må sikkert skifte travers også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Orginaldemperene mine var ødelagt uansett så derfor vi bare gjor det enkelt ved å kappe i stedet for å stå å kuke med slegga mine har som regel løsnet med en 2x4 og slegge de fleste gangene Brukte avdrager ett par ganger men det går fint med litt bryt og bend også Bilen kledde virkelig godt hamann 18" + oz senterkopper! Trenger ikke være å hinsides lav som med 17" også Må skifte bærebruer årlig med høgda mi, må sikkert skifte travers også snart Takk for det Jeg merka stor forskjell ved å hive på 18" enn de 15" jeg hadde før, kommer over humpene nå uten å måtte kjøre sikksakk over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 mine har som regel løsnet med en 2x4 og slegge de fleste gangene Brukte avdrager ett par ganger men det går fint med litt bryt og bend også Bilen kledde virkelig godt hamann 18" + oz senterkopper! Trenger ikke være å hinsides lav som med 17" også Må skifte bærebruer årlig med høgda mi, må sikkert skifte travers også snart Tror demperene mine er såpass gamle at gummien runt hylsa holder på løsne :/ Suger at demperene fungerer 100%, lasta bilen med 3 felgsett med dekk en diff og en palle, og full tank bensin, og bilen ble høyere en før lasta:o ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Tror demperene mine er såpass gamle at gummien runt hylsa holder på løsne :/ Suger at demperene fungerer 100%, lasta bilen med 3 felgsett med dekk en diff og en palle, og full tank bensin, og bilen ble høyere en før lasta:o ★sent from my wifi microwave★ Bare å kjøre til det ryker da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Vokset felgene på fredag Beivakongen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Denne bilen er blitt så fin. Igjen et eksempel på hvor lite som skal til på en e34 for å fa den fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Denne bilen er blitt så fin. Igjen et eksempel på hvor lite som skal til på en e34 for å fa den fin. Takk for det jeg har bestilt nye kanaler så blir kapping å sveising i høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 digg! skal til å gjøre samme jobben selv etter hvert... hvordan er de innerkanalene med deg? Mine ser helt fin ut på utsiden..jekkfestene er fine osv, men bak storforingene er det store rusthull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 digg! skal til å gjøre samme jobben selv etter hvert... hvordan er de innerkanalene med deg? Mine ser helt fin ut på utsiden..jekkfestene er fine osv, men bak storforingene er det store rusthull.. Ser veldig bra ut fra utsiden men er veldig rusta i innerkanalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 ja det som er verst.. men innerkanaler koster "kun" 1500.. må jo ofte skifte ganske store deler av den så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå