Andreas Osland Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Fyfaen for en fin e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 ja det som er verst.. men innerkanaler koster "kun" 1500.. må jo ofte skifte ganske store deler av den så.. Ja jeg bestile hele kanalen, kosta 5000 ca for begge sider, men skal bli ganske fri for rust da trenger 4 rustfrie dører også. Skal lakkere hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 da ville jeg funnet ett sett mtech fangere! Denne hadde blitt griiiiiserå med mtech (ikke m5) fangere.. veldig få som har det på e34 også Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 da ville jeg funnet ett sett mtech fangere! Denne hadde blitt griiiiiserå med mtech (ikke m5) fangere.. veldig få som har det på e34 også Ja får se hva det blir til skal lakkere samme farge men mer metallic. Skal bli ganske så strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Kjøpte nye orginale kanaler i dag, blir byttet i høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Gleder meg litt til du ska gå igang på kanalbytte. Kanskje d tar skrekken fra meg Nydelig bil du har forresten! Hadde lyst på den når du vurderte salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Gleder meg litt til du ska gå igang på kanalbytte. Kanskje d tar skrekken fra meg Nydelig bil du har forresten! Hadde lyst på den når du vurderte salg.. Gruer meg til det er i gang men gleder meg til det er gjort hehe Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 En liten fotoshoot StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Tøft! Ja det ble kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 En av de fetete E34'ene jeg har sett Holdt faktisk på å kjøpe den når du la den ut for salg, men hadde ikke helt nok penger akkurat på den tiden. Har du noe mer planer for den framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 En av de fetete E34'ene jeg har sett Holdt faktisk på å kjøpe den når du la den ut for salg, men hadde ikke helt nok penger akkurat på den tiden. Har du noe mer planer for den framover? Takk for det Jeg skal bytte kanaler, få godkjent senke-settet og få valset litt mer bak så jeg kan få den litt lavere i rumpen. Så må jeg få tak i rustfrie dører så skal den lakkeres opp igjen Skal også bytte vannpumpe og reim nå om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Nicenice, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Dette kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Da var siste farvel tatt med 525'en da jeg har handlet M5. Var trist å se den reise men er fort glemt når jeg setter meg i M5'en Hvis noen ønsker å følge med på M5'en så er tråden her: http://bimmers.no/topic/790099-sindres-e34-m5-tr%C3%A5d/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå