m3ern Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Ble fort bedre me nye plugger ! Har slitt litt me at bilen har vært litt tungstartet, men dette ble fort borte bedre med plugger fra bochs Biln er kjørt uten lmm før mitt eie så biln har fått mye bensin, vises på pluggene... Nå til helgen blir det Olje og filter skift, siden det tyder på at det er lenge siden sist Så nå skal motoren endelig få det godt Blir vel muligens justering av ventilen etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Måtte jo selvfølgelig prøve og lakke dvs deler innvendig Ble et kjempe resultat med 2 strøk med lakk, kjøpe meg bare vanlig interiør lakk på auropris Kun et strøk hær Ble kvitt den kjedelige gråe fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Så du blei ikke å selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Har ikke helt bestemt meg helt Må nesten finne meg ny bil først, men hadde vært artig og fikset denne opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 update? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 E34 525 er fine biler Fjernsoten på lyktene, skaff deg krom grill, oransje blinkers foran, originale baklykter med hvite blinkers, og noen andre felger så blir det fort bra! m3ern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 (endret) han nekter å sette på chrome nyrer har sagt flere gang til han.. men først og fremst burde han lakke grillramme i bilen sin farge Endret August 17, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 fant ett gammelt bilde, håper det e greit at eg poste det, vis ikke, si ifra=) m3ern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Heisann folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Litt bilder fra sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Har du svart plate bak skiltet bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Ja stemme bra det :)tenkte å gå før rød men var lite å oppdrive så gikk heller fort sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 bare å lakke den rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Denne tråden har jeg ikke sett før. Gøy med e34 tråder. Ser jo ut som denne bilen har det godt. Men husk å oppdatere oftere enn hvert 2 år . Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Ja, dette er min gamle bil, va eg som fikk den på veien.. sto uten skilt, bytta den mot en ski doo mxz 800... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå