Gå til innhold

GS Felger kvalitet??


///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har iallefall hatt endel sett hypertrack fra GS å ikke hatt noe som helst problemer med di på noe vis :) Har hatt di på både slappe og spreke biler 👍 Men hvordan man behandler felgene på alle måter er jo punkt 1 ;) Om man lager sår i lakken med pipa, presser av lakken i senter, kjører i hull i veien, skogsvei rally osv osv så er det jo sjans for at ting skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ivrig86 skrev:

[...] Om man lager sår i lakken med pipa, [...]

Problemet med de fleste GS felgene er at pipehullene er alt for trange og dype, hvilket medfører at at pipen uansett vil få nærkontakt med godset ved bruk av hjulvinne/latmannsarm. Ved bruk av beskyttelsespiper er hullet så trangt at man kun har et par millimeter klaring. I mine øyne er dette en åpenbar designfeil ved felgene til GS, foruten at generelt sett er svært myke, har lite holdbar lakk og svært ubalanserte - til høy pris. I mine øyne selger GS felgene sine på ufortjent rykte og hadde det vært en annen fersk aktør som solgte det samme, ville disse sannsynligvis vært borte fra markedet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Problemet med de fleste GS felgene er at pipehullene er alt for trange og dype, hvilket medfører at at pipen uansett vil få nærkontakt med godset ved bruk av hjulvinne/latmannsarm. Ved bruk av beskyttelsespiper er hullet så trangt at man kun har et par millimeter klaring. I mine øyne er dette en åpenbar designfeil ved felgene til GS, foruten at generelt sett er svært myke, har lite holdbar lakk og svært ubalanserte - til høy pris. I mine øyne selger GS felgene sine på ufortjent rykte og hadde det vært en annen fersk aktør som solgte det samme, ville disse sannsynligvis vært borte fra markedet for lenge siden.

Med "tynne" piper er det ikke noe problem :) Vanlig hjulvinne burde vel vært forbudt! 😂 Å pipe med beskyttelse på blir for tjukk ja. Men ja man får hva man betaler for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...