Frode D Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Rundt 24.august blir datoen hvertfall Glimrende! Hvis det er i den helgen der, kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Rundt 24.august blir datoen hvertfall Glimrende! Hvis det er i den helgen der, kommer jeg! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Konge god respons her! Det var kult og som Torek sier morro når det er såpass rå standard på bilene og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Det kommer nok en facebook-event på felleskjøring så fort dato og sted er satt opp! Blir en kongetur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Meeeeeeget aktuelt å Joine ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 For å si det sånn så er jeg dødsglad for at jeg tok turen i fjor. Det var gøy å komme på et treff der det var så mye interessant å se på, og masse kule folk å hilse på! Satser på å joine felleskjøring fra østlandet denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har faktisk ikke vært der selv men virker som et sinnsykt gjennomført arrangement iallefall. Satser på og joine fra østlandet jeg og men starter fra stavanger jeg da siden jeg har flyttet fra østlandet. Så viss det er flere fra stavanger så skrik ut:) Er forresten veldig spent på hvor de skal ha det i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Satser på å joine felleskjøring fra østlandet denne gangen. Det MÅ du/dere! Da blir jo turen ned/opp mye morsommere også Samtidig får jeg da sikle litt på bilen din, hehee.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Drar opp denne igjen. Irriterer meg litt at de ikke snart kan sette en dato for treffet. Forstår det er mye som skal klaffe men lilevell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Dem sliter med å finne ett sted å ha det, har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Da var det visst avlyst, siden de ikke finner noen plass å ha det. Jeg som har stresset med å få bags på bilen til dette treffet.... http://www.oijoij-society.com/viewtopic ... 75#p697935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Hvis det fortsatt er interesse for dette blant gjengen her kan vi åpne opp for stance treff - eget område på vålerbanen søndag 25Aug. Åpent for alle biler. -Vi kan skaffe kyndig jury og vil stille med premie®. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Det var ingen dum ide! Skal lage en tråd på oijoij-forumet og høre om interessen. Må man være medlem av E30meet for å delta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Nei, ikke medlem, men 100,- pr bil inn på plassen, da kan vi skaffe musiklhøytalere og det dekker premier ++ . Men vi må avklare litt hurtig hvis vi skal få tal i pokaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå