Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Den dagen en mercedes clk gtr amg kommer til Norge, finnes det ingen bil over!

 

Det jeg syns er fantastisk med hyperbiler er at nesten alle har en preferanse for den ultimate bilen. F40, CLK GTR, Zonda, EB110 osv., hehe, kan aldri tilfredsstille alle ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos La Ferrari, denne et par år gamle artikkelen sier at Autostrada har to bestillinger på "Enzo Ferrari etterfølgeren": http://e24.no/bil/mange-superbiler-paa-vei-til-norge/4011033

bmwZ, tør du å bekrefte?

 

 

Den Enzoen som er nevnt over her blir å se på Oslo Motorshow: http://www.klikk.no/motor/bil/article868055.ece

 

 

Ja, det stemmer det. Er to kunder til som vil ha, men får ikke tak i... Grunnen til at det blir bil på disse to, er at de eier hver sin 599XX. Disse kundene ble lovet bil, når de kjøpte XX. De andre to kundene oppfyller kravene til å ha eid/eie 5 Ferrarier, men er ikke gode nok kunder av Ferrari tydeligvis. Så blir temmelig overrasket om han karen i artikkelen over får bil.

 

Så skal jo Arne Fredly ha en bil utenom oss. Han har jo hatt og har Ferrari  F1 bil samt mange andre Ferrarier. Så det kvalifiserer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen en mercedes clk gtr amg kommer til Norge, finnes det ingen bil over!

 

 

Jeg som har kjøpt meg AMG nå, må jo nesten være enig det. Kanskje helt til man ser speedometeret fra W210 (Greit, står ikke 400km/t på det da) :-P

 

287761d1264631476-amg-speedo-not-olympic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom to nye Ferrari F12 på jobben idag. En Candyrød som er solgt og en Sort med gule detaljer som skal legges ut for salg :grin:

 

Så når den røde blir levert, er det 2stk F12 på skilt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer det. Er to kunder til som vil ha, men får ikke tak i... Grunnen til at det blir bil på disse to, er at de eier hver sin 599XX. Disse kundene ble lovet bil, når de kjøpte XX. De andre to kundene oppfyller kravene til å ha eid/eie 5 Ferrarier, men er ikke gode nok kunder av Ferrari tydeligvis. Så blir temmelig overrasket om han karen i artikkelen over får bil.

Så skal jo Arne Fredly ha en bil utenom oss. Han har jo hatt og har Ferrari F1 bil samt mange andre Ferrarier. Så det kvalifiserer også.

Men ingen av disse ser vel snurten av Norsk asfalt, starter ikke denne på 10 millioner før avgifter? Jeg synes at vi har mye bra biler her på berget tross avgiftene, men hyperbiler er og forblir i mindretall. Med Hyperbiler så tenker jeg på Veyron, LaFerrari, Porsche 918 og Aston Martin Zagato, de finnes kanskje en eller to stk på skilt i landet men det er også alt. Uansett å mye penger folk har så finnes det visse grenser for hvor mye penger folk er villige til å betale i avgifter, grensa går ved 2 mill bare i avgifter føler jeg.

Hva slags AMG er det du har kjøpt? :)

Kom to nye Ferrari F12 på jobben idag. En Candyrød som er solgt og en Sort med gule detaljer som skal legges ut for salg :grin:

 

Så når den røde blir levert, er det 2stk F12 på skilt i Norge.

Den hvite og helsorte da som har ligger ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen av disse ser vel snurten av Norsk asfalt, starter ikke denne på 10 millioner før avgifter? Jeg synes at vi har mye bra biler her på berget tross avgiftene, men hyperbiler er og forblir i mindretall. Med Hyperbiler så tenker jeg på Veyron, LaFerrari, Porsche 918 og Aston Martin Zagato, de finnes kanskje en eller to stk på skilt i landet men det er også alt. Uansett å mye penger folk har så finnes det visse grenser for hvor mye penger folk er villige til å betale i avgifter, grensa går ved 2 mill bare i avgifter føler jeg.

Hva slags AMG er det du har kjøpt? :)

Den hvite og helsorte da som har ligger ute?

Kjøpt meg en STRØKEN 2006 CLS 55 AMG :-P  Planen var en M6 eller en E92 M3, men fikk en god deal på denne...

 

Ligger vel ikke noen helsort eller hvit ute nå. Men tenker du på den hvite lanseringsbilen, så var den lånt fra Sverige. Den helsorte er solgt til en SINGEL Dame ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg en STRØKEN 2006 CLS 55 AMG :-P  Planen var en M6 eller en E92 M3, men fikk en god deal på denne...

 

Ligger vel ikke noen helsort eller hvit ute nå. Men tenker du på den hvite lanseringsbilen, så var den lånt fra Sverige. Den helsorte er solgt til en SINGEL Dame ;-)

Grom bil det da, men du må jo tilbake til BMW igjen vel? ;)

Var lanseringsbilen jeg tenkte på ja, er vel den sorte som var på Finn.no som ble solgt til ho single da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil det da, men du må jo tilbake til BMW igjen vel? ;)

Var lanseringsbilen jeg tenkte på ja, er vel den sorte som var på Finn.no som ble solgt til ho single da ;)

Har jo en E46 "Alpina" også. Så da kan jeg vel fortsatt skrive litt her inne :-P  Men ja, hjertet ligger helt klart nærmest BMW, selv om 820nm også er moro i en Merce...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...