Fredrik 90 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Sikkelig rått, nå begynner det å likne noe her hjemme også ja Håper denne karen har andre planer enn å la dem støve ned i en garasje med roterende gulv hvor kun han selv har glede av å se bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Vet noen hva han som eier disse Ferrariene heter? Send gjerne navn på PM. Er en overivrig danske jeg kjenner (som elsker Ferrarier) som maser og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Vet noen hva han som eier disse Ferrariene heter? Send gjerne navn på PM. Er en overivrig danske jeg kjenner (som elsker Ferrarier) som maser og spør. Jeg vet hva han jeg jobber for heter, men han ønsker å forbli annonym. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Jeg vet hva han jeg jobber for heter, men han ønsker å forbli annonym. Skjønner jeg godt, det hadde jeg også ønsket å være med en slik bilpark Unødvendig å spør hvem det er synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Jeg vet hva han jeg jobber for heter, men han ønsker å forbli annonym. No stress, sier det videre. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Spottet denne her idag.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 kul tråd. Må ikke la denne dø ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperStian Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Så en Bugatti EB110 idag i Stavanger sentrum, registrert i distriktet. Er også en Porsche Carrera GT som tilhører en på Ålgård. Ser også en oransje Murcielago av og til i Sandnes området, samt en del Aston Martiner som V8 Vantage og DB9. Er det noen som vet om noen som eier en superbil og kan gi meg muligheten til å ta noen bilder av den (helst utendørs)? Bor i Stavanger området. Her er litt av det jeg driver med: https://www.flickr.com/photos/stianhaaheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Sorry for uklart bilde, spotta i Nordby tunnelen ved tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_EV Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Så denne Carrera Gt'en på hinna for et par dager siden. Observerte også Enzo'en såvidt på forus i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperStian Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Så denne Carrera Gt'en på hinna for et par dager siden. Observerte også Enzo'en såvidt på forus i dag. Rått, har sett Carrera GTen noen ganger men håper virkelig på å se Ferrari Enzoen! Hvor på Hinna er bilde av Carreraen tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_EV Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Rått, har sett Carrera GTen noen ganger men håper virkelig på å se Ferrari Enzoen! Hvor på Hinna er bilde av Carreraen tatt? Gjesteparkeringen til norconsult, aldri observert den der tildigere. Ellers så står jo denne veldig ofte i parkeringsanlegget til stadionparken SuperStian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 FF'n der er vell bare bruksbil, mener det er reg. nr som eier en ganske så god bilpark med alt mulig, driver en hotellkjede(jeg ønsker ikke gå ut med navn) Jeg spotta en splitter ny audi r8 spyder på tananger for etpar dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 FF'n der er vell bare bruksbil, mener det er reg. nr som eier en ganske så god bilpark med alt mulig, driver en hotellkjede(jeg ønsker ikke gå ut med navn) Jeg spotta en splitter ny audi r8 spyder på tananger for etpar dager siden. Vel, da burde regnr ha blitt fjernet. Info om Ole Ertvaag. http://www.nettavisen.no/na24/3725451.html noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Har nettopp kommet en Porsche GT3 RS til vår lille by HARSTAD! Utrolig tøff bi! Det er akkurat den bilen som ble brukt i innspillingen til filmen Børning. Edit: Usikker på om denne passer inn i tråden? Annses dette om superbil? Kan fjernes hvis ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå