Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 (endret) Her kommer jeg til å publisere bilder av BMW`er jeg har tatt bilde av, samt evt film. Kan hende det kommer bilder av andre ting også.!Kommer til å starte med noen ferske bilder fra helgen i første omgang. Disse er tatt på treff, så det er ikke noe lokasjonsbilder som er i scenesatt. Haakjin`s E28Minigris sin E30 M-tech1 (Min gamle)Min E30Treffbilder: Endret November 19, 2015 av Jørgen Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Noen eldre bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Mye bra bilder her! Favoritten min er helt klart bildet av den røde E30'n med M-technik skiltet clean bil og clean bakgrunn. Liker også det av den blå E91(?) stv, bilde nr. 2. Litt synd med menneskene i bakgrunnen, men ellers treffer du bra på vinkel, det har ganske mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Tøffe bilder her må jeg følge med. ikle spar på bilder!! No som vet hvilken type leppe det er på den blå e91. Den under splitterene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Nydelige bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Mye gromt her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Pent og ryddig! Like greit å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Mye bra bilder her! Favoritten min er helt klart bildet av den røde E30'n med M-technik skiltet clean bil og clean bakgrunn. Liker også det av den blå E91(?) stv, bilde nr. 2. Litt synd med menneskene i bakgrunnen, men ellers treffer du bra på vinkel, det har ganske mye å si. Takk for det! Hehe, en litt morsom historie bak det bildet. Jeg fant det mange mnd`er etter jeg tok det.. Var det første året jeg brukte speilrefleks (d3000 med org 18-55mm). Men fikk mye skryt for det da jeg la det ut Ja, å ta bilder på treff gjør jeg aldri mye utav. Alltid ting i veia, folk, lys som er vanskelig samt hindringer ellers med biler rundt osv.. Tøffe bilder her må jeg følge med. ikle spar på bilder!! No som vet hvilken type leppe det er på den blå e91. Den under splitterene Takker:) Nei, blir ikke spart noe, men kommer til å legge ut de jeg selv synes ser OK eller bedre ut. Har masse i arkivene som aldri har vært publisert også. Ligner litt på leppe for E92 front egentlig. Jeg kan alltids finne det ut, da jeg snakket med eier i helga og husker navnet hans Nydelige bilder og biler Mye gromt her ja Takktakk Håper på å få til en shoot på onsdag eller torsdag. Da får dere forhåpentligvis en overraskelse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Rått jørgen! Du har hatt den fineste bmw'n jeg vet om. Nemlig den m-tech 1 bilen, den er stor inspirasjon når jeg får begynt skikkelig på min e30 bare jeg blir ferdig med m3'n:) Den du har nå er sinnsykt rå også, ikke noe å legge skjul på det! Men jeg er så svak for mtech l Bra bilder og biler, fortsett med å pøs ut bilder! Martin M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Så hyggelig og høre! Er gla den ble solgt til en kompis.. Hadde vært kjedelig om den dro langt avgårde.. Synes den er fantastisk selv, og det er vanskelig og lage noe "like bra" av en facelift, selv om jeg har blit virkelig fornøyd med den jeg har nå også Det kommer nok bilder i rykk og napp tenker jeg! Har vært litt slapp på fotofronten i det siste, men prøver å få til noe fremover nå. Kvaliteten er også så som så, da noen er tatt i full fart, noen på treff (som aldri blir helt bra i mine øyne) og noen som er litt mere planlagt med lokasjon. Håper som sagt på å kunne presentere en liten overraskelse ila uken til bimmersfolket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Disse har vel sikkert de fleste sett, så de som er lei bilen får overse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 sweet, blir aldri lei av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Den E30'en din er elsk! Du tar bra bilder også Har du vurdert tonede blinklysglass foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Så bra Hehe, ja, det har stått på innkjøpslista lenge, har bare aldri kommet så langt Har heller ikke funnet "de rette", da jeg har lyst på den gode gamle sorten av mørke blinkers, ikke de som selges i dag med nytt look.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Tøffe bilder her må jeg følge med. ikle spar på bilder!! No som vet hvilken type leppe det er på den blå e91. Den under splitterene Leppen under splitterne er hjemmelaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå