Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Har hatt en liten shoot med en kliss orginal E28.. Kommer noen bilder her, men pga litt feil lys etter hva jeg egentlig var ute etter, så blir det en ny shoot når været er litt bedre, kanskje allerede i kveld! Bilen har passert så vidt 88.000km, og bærer virkelig preg av å være entusiasteid fra dag 1..! Dette er bilen til mitt søskenbarn.....og vent......HUN er ikke passert 20år en gang! Husk også å lik fotosiden min på facebook. Link under her i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Oj, denne hadde fortjent noen tidsriktige 15" skrudde OZ Racing (som jeg tilfeldigvis holder på å renovere) ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Jepp, absolutt!! Send meg en PM med noen bilder da, og evt et prisoverslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jepp, absolutt!! Send meg en PM med noen bilder da, og evt et prisoverslag. Skal gjøre det når jeg kommer hjem fra Bud. Det som er bra her er at sentrene ikke er lakkerte ennå, så der kan en potensiell kjøper velge og vrake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 ...Dette er bilen til mitt søskenbarn.....og vent......HUN er ikke passert 20år en gang!... Er det lov å si dibs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Hva betyr det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Du får google det det var egentlig bare en spøk.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Har hatt en liten shoot med en kliss orginal E28.. Kommer noen bilder her, men pga litt feil lys etter hva jeg egentlig var ute etter, så blir det en ny shoot når været er litt bedre, kanskje allerede i kveld! Bilen har passert så vidt 88.000km, og bærer virkelig preg av å være entusiasteid fra dag 1..! Dette er bilen til mitt søskenbarn.....og vent......HUN er ikke passert 20år en gang! [ Bilde ] [ Bilde ] Husk også å lik fotosiden min på facebook. Link under her i signatur Så tøft at ei jente kjøpe se en sånn gammal god E28 blir rørt av heile greien! Det e jenta som har skjønt ka bil virkelig e får nokkå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Jaa, morsomt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Da har jeg fått den ære og ta bilder av Space-Ace sin fantastiske E38 740iA, og samtidig få presentere hans nye felger Håper dere liker!!! Gå også inn på linken i signaturen min og følg facebook-siden min om dere har lyst til å følge med på mine bilder fremover Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 [ Bilde ] Dette bildet likte jeg veldig godt Hvordan utstyr har du og hvordan linse brukte du på dette bildet? Ang. det redigeringsspørsmålet i snapshot-tråden ser jeg mange bruker Lightroom ja, og alle bildene jeg har tatt det siste året har jeg tatt vare på RAW filene, så må bare lære meg å redigere med Lightroom Bruker du Lightroom 5.0? Ellers digger jeg E30'n din, og du tar flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 På det bildet der er det 28-300mm f/3,5-5,6 som er brukt. Huset jeg bruker er Nikon d300s. Står ganske langt fra bilen og zoomer helt inn.. Det gjør bilen skarp og bakgrunnen uskarp. Den 28-300`n har også macrofunksjon, dvs at nærgrensen er noen sånt som 30-40cm på full zoom.. Dog er den ikke veldig skarp til slikt bruk. Ellers har jeg en 50mm f/1,8, en 11-16mm f/2,8 (vidvinkel), samt en 70-200mm f/2,8, i tillegg til 28-300mm. Jeg bruker Lightroom 3.0.. Har brukt det i snart 3 år nå, og synes det er kurrant til det lille av redigering som blir gjort, samt å exportere fra RAW til jpeg Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Nydlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Takk takk Her kommer noen til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ellers har jeg en 50mm f/1,8 Hvordan er brukområdet på ei slik linse. Er det slik at den blir ofte brukt, eller blir den liggende i bagen? Vurderer å gå til innkjøp av ei veldig lyssterk linse sjøl, men gidder ikke om den har et snevert bruksområde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå