Mihail Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mihail Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Spenstig! Ville ikke hatt den stripa selv, men bare bra folk er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Du vises lett i trafikken. Har møtt på deg noen ganger i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 nice:) noe utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 spenstig så bilen din på åssiden i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Fy søren så tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Spesielt!! Rå farge egentlig.. Tror jeg liker det best der det ikke vises sååå godt at det er chrome-glans... Men morsomt at du tørr å gjøre noe eget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Den var jo drit tøff:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Gikk noen runder rundt den når du var på kiwi i kveld. Den var veldig kul.. Hvordan film har du brukt på front lampene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Sykt kult Godt noen tør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mihail Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg har brukt ''sino'' folie,på front og bak lampene.. har flere ruller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Meget gromt. Har du mer planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Meget gromt. Har du mer planer? Du mener vel "Meget kromt"? spesielt, men falt faktisk litt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Må henge meg på her. Jeg er en slik en kromhater, men dette var faktisk litt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå